חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

דירוג האפליקציות: זורקים, מוחקים ודוחפים את זמרי האופרה

10 האפליקציות המובילות ל iPhone (חינם):

1. Fun Run multiplayer race
2. FX photo studio: pro
3. Naughty little devil
4. Wedding day makeover
5. 100 toilets room escape
6. King of opera
7. Unlimtone
8. Google maps
9. Princess make up
10. Sonic dash

השבוע שמרה אפליקציית Fun Run multiplayer race על מקומה הראשון בדירוג, וכמו שחזינו בשבועות קודמים – היא מהווה את הלהיט התורן של החנות החינמית. מדובר על משחק מרוץ מכשולים המאפשר בין היתר להתמודד בו זמנית עם חברים נוספים.

למקום השני נכנסה אפליקציית FX photo studio: pro – אפליקציה מנישת הצילום, אחת מהנישות הרוויות והתחרותיות שיש בעולם הסמארטפונים. מדובר על אפליקציה איכותית המאפשרת ליישם על התמונות מגוון רחב של אפקטים. 

האפליקציה שבמקום השלישי אינה חינוכית במיוחד. שמה הוא Naughty little devil ומטרת המשתמש בה היא לזרוק מחקים ולפגוע בכמה שיותר בתלמידים היושבים בכיתה.

אפליקציית Wedding day makeover שנכנסה למקום הרביעי מייצגת ז'אנר אפליקציות העוסק באסתטיקה – קוסמטיקה בכלל, ואיפור בפרט. זוהי אפליקציה שניתן להיתקל בה בווריאציות רבות ובכולן קיימת האפשרות לאפר באמצעות מגוון כלי איפור את הדמות הנמצאת על המסך.

אפליקציית 100 toilets room escape ירדה מהמקום השלישי בשבוע שעבר למקום החמישי. זו אפליקציה מז'אנר האתגרים הלוגיים, כאשר על המשתמש לפצח את החידה הלוגית הניצבת בפניו.

אפליקצייתking of opera שנכנסה למקום השישי היא אפליקציה שאמנם הדמויות בה שרות אופרה אך המטרה העיקרית היא להישאר הדמות היחידה על הרחבה, כאשר הדרך לכך היא לדחוף באופן פיסי, קצת בדומה לתחרות סומו, את הדמויות האחרות; כך שהאופרה כאן היא רק תירוץ לקרב פיסי בין הדמויות השונות על הרחבה.

במקום השביעי אנו נתקלים באפליקציית unlimtone, אותה אנו רגילים לראות בדירוג והיא נמצאת כאמור בסקירות קודמות. אפליקציה זו תאפשר לנו להרחיב בצורה ניכרת את מגוון הצלצולים שעל המכשיר שלנו. במקום השמיני הגיעה לביקור אפליקציית google maps, אפליקציית הניווט המשובחת של גוגל הממשיכה להופיע מעת לעת בעשירייה הפותחת של אייפון.

למקום התשיעי, כמו במקום הרביעי, נכנסה אפליקציה נוספת מז'אנר האיפור בשם Princess make up והיא אפליקציה נוספת המאפשרת למשתמש לאפר את אחת הדמויות של האפליקציה. כמו שציינו, ישנן לא מעט אפליקציות מהסוג הזה והקונספט הוא זהה. מטבע הדברים אלו אפליקציות שפונות לפלח שוק מאוד מסוים. 

את העשיריה החינמית סוגרת אפליקציית sonic dash, אחד מהלהיטים של התקופה האחרונה, המייצגת דמות אנימציה מפורסמת מהטלוויזיה, סוניק, ולכן זוכה לפופולריות רבה.

10 האפליקציות המובילות ל iPhone (בתשלום):


1. Whatsapp
2. Cut the rope
3. pou
4. temple run: oz
5. gosync
6. teenage mutant ninja turtles
7. kick the body No mercy
8. מצב נהיגה
9. לוח שנה
10. Camera+

את האפליקציה שבמקום הראשון אין צורך להציג, הרי זו whatsapp שנראה ששמור לה מקום של כבוד באפסטור הישראלית. למקום השני נכנסה אחת מהאפליקציות הוותיקות והפופולריות שיש בעולם הסמארטפונים, הרי היא אפליקציית cut the rope. זו אפליקציה חווייתית לגילאים צעירים, אך לא רק, ומצריכה יכולות תזמון וקשר עין-אצבע, כאשר צריך לחתוך את החבל בתזמון המושלם כדי שהמפלצת החמודה תוכל לאכול את מה שנקשר עליו. 

אם כבר מדברים על להיטים, אז הרי שאת האפליקציה שבמקום הרביעי צריך ללא ספק להכתיר כאחד כזה: זוהי אפליקציית pou שנמצאת כבר על מיליוני סמארטפונים ברחבי העולם. כך גם temple run: oz, אחת מגרסאות התוכן השיווקי של אפליקציית הלהיט הגדולה Gosync שירדה מהמקום השלישי לחמישי.

אפליקציית teenage mutant ninja turtles שנכנסה למקום השישי מיועדת לכל אלו מכם שחלמו להיות, ולו אף לרגע אחד, רפאלו, מיכאלאנג'לו, ליאונרדו או דונטלו. למי שלא מזהה, אלה כמובן צבי הנינג'ה המפורסמים שהיו פעם שובר קופות לבני הנוער בבתי הקולנוע השונים ברחבי העולם. זוהי אפליקציה שמאפשר לשחקן לבחור את דמות צב הנינג'ה האהובה עליו ולהתחיל לטפל ברעים. הקונספט של טובים נלחמים ברעים לא מצריך בהכרח השקעה יתרה בגרפיקה, בטח כשאתה צב נינג'ה. 

kick the body No mercy שיפרה את מקומה ועלתה מהמקום השמיני לשביעי, מה שמעיד על כך שבובת החבטות שבמרכז האפליקציה תמשיך לקבל חבטות אפילו עוד יותר מבעבר. אפליקציית מצב נהיגה ירדה מהמקום הרביעי בשבוע שעבר למקום השמיני השבוע. למקום התשיעי נכנסה אפליקציה בשם לוח שנה והיא באה במקומה של אפליקציית חגי ישראל שהייתה בדיוק באותו המקום בשבוע שעבר.

את העשיריה סוגרת אפליקציית camera+ שנמצאת בעשירייה הראשונה בתשלום לא מעט, והיא אפליקציה איכותית לעריכה, עיבוד ואפקטים של תמונות. 

Google play – קטגוריית social free

השבוע נסקור את חנות האפליקציות של גוגל בישראל תחת קטגוריית social. להלן 10 האפליקציות המובילות בקטגוריה זו בחנות החינמית של גוגל:

1. facebook
2. instagram
3. Tango
4. twitter
5. Zell walkie talkie
6. Facebook home
7. LinkedIn
8. חברים לכיתה
9. google+
10. Tumblr

בנישת האפליקציות החברתיות ניתן להיתקל, מטבע הדברים, בלא מעט שמות מוכרים. פלטפורמת המובייל אפשרה לעולם הרשתות החברתיות לקפוץ מדרגה – משימוש אינטרנטי לשימוש סלולרי אישי, שמעצם טיבו מאפשר ממדים נוספים שהאינטרנט שבמחשב באישי לא יכול להציע. 

במקום הראשון, נסיכת הרשתות החברתיות, איך לא, האפליקציה של פייסבוק. למקום השני נכנסה אפליקציה שגם היא שייכת היום לפייסבוק, וזו אפליקציית instagram, אותה אפליקציה לעיבוד ושיתוף תמונות שצברה עשרות מיליוני משתמשים תוך פרק זמן קצר ובעסקת בזק נרכשה על ידי פייסבוק.

אפליקציית tango היא מהנפוצות בעולם המובייל, ומשמשת גם היא לאינטראקציה חברתית. האפליקציה מעוצבת ברמה חווייתית גבוהה ומציעה שיחות קול ווידאו ברמה גבוהה על בסיס תעבורת הדאטה ב-Wi fi או באמצעות האינטרנט הסלולרי. כמו כן מציעה האפליקציה תכונות נוספות, כגון שליחת אנימציות, תמונות, ועוד. 

למקום הרביעי נכנסה אפליקציה נוספת שאין צורך להכביר במילים בכדי להציגה, שכן מדובר באפליקציית twitter המצוייצת והמפורסמת. למקום החמישי נכנסה אפליקציית Zell walkie talkie והיא מאפשרת לנו להפוך את הסמארטפון שלנו לווקי טוקי, וליישם מנגנון נחמד של PTT (push to talk), אותו מנגנון המאפשר לדבר בלחיצת כפתור בדיוק כמו במכשירי הווקי טוקי הוותיקים.

למקום השישי נכנסה אפליקציית facebook home אשר הושקה לפני כשלושה שבועות בקול גדול על ידי פייסבוק והיא למעשה הבשורה של פייסבוק בתחום המובייל לתקופה הקרובה. זוהי אפליקציה ש"צובעת" את כל המכשיר שלנו בכחול והופכת אותו למעין אכסנייה של פייסבוק, כך שכל היישומים שהיא מציעה משתלטים למעשה על האנדרואיד שלנו, רצים על המכשיר ונמצאים בהישג ידינו.

למקום השביעי נכנסה אפליקציית linkedin, אתר אינטרנט המהווה את הרשת החברתית המקצועית הגדולה בעולם ומהווה למעשה את ריכוז קורות החיים הגדול בעולם. האפליקציה היא פשוט התאמה של האתר למובייל. מדובר ברשת חברתית אשר בנויה ופועלת כולה תחת האוריינטציה של תחומי המקצוע והעיסוק של המשתמש.

למקום השמיני נכנסה אפליקציית רשת חברתית הפונה לקהל הרוסי בשם "חברים לכיתה". זוהי אפליקציה מאוד פופולרית בקרב הקהל הרוסי, והיא כוללת את מרבית התכונות והפונקציונליות של אפליקציה מסוג הרשתות החברתיות. לאפליקציה מיליוני משתמשים ברחבי העולם. 

Google+ נמצאת במקום התשיעי, והיא כידוע הניסיון הלא מוצלח במיוחד של גוגל לתת מענה לתחום הרשתות החברתיות, שהפך לסוג של מונופול בידיה של פייסבוק. את העשירייה סוגרת אפליקציה של אחד מאתרי המיקרו-בלוגינג הגדולים בעולם, tumblr, והאפליקציה כאן, כמו במקרים רבים אחרים, היא בעיקר התאמה של אתר האינטרנט למובייל לטובת נוחיות מיליוני הבלוגרים והקוראים העושים שימוש באתר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן