Forbes Israel Logo

דירוג האפליקציות: לומדים לבגרויות וסופרים קלוריות

עשר האפליקציות החינמיות המובילות לאייפון

1. Fun Run multiplayer race
2. Fruit Ninja
3. toilets room escape100
4. Unlimtones
5. Playman track & field
6. Knife dancing
7. Dentist office
8. Sync ME birthdays for facebook
9. Talking lary the bird
10. Sprint driver

רק אפליקציה אחת מגיעה מהעשירייה של השבוע שעבר והיא Fun Run multiplayer race המסתמנת כלהיט התורן של משחקי האייפון לתקופה הקרובה. זהו משחק הפועל תחת קונספט מרוצי ההרפתקאות וייחודו הוא באפשרות לשחק בו זמנית מספר שחקנים האחד נגד השני. במקום השני נמצא אחד המשחקים הפופולריים ביותר בסלולר Fruit Ninja, אותה אפליקציה ממכרת המליחה להוציא את הסמוראי החבוי בכל אחד מאתנו.

למקום השלישי נכנסה toilets room escape100 משחק לוגי מאתגר בו המשתמש צריך לפתור חידות הגיוניות מרתקות על מנת לעבור לשלב הבא. למקום הרביעי נכנסה אפליקציית unlimtone, אחת מהיציבות בעשירייה הפותחת באפסטור, אשר למעט שבוע שעבר הופיעה בדירוג כמעט כל שבוע.

למקום החמישי נכנסה אפליקציית משחק ברמה גבוהה בשם playman. מדובר למעשה בסדרת טורנירים של אתלטיקה קלה. המשחק מעוצב ברמה גבוהה ומספק חוויית משחק איכותית. כמו כן מדובר בקונספט חדש ומרענן בענף המשחקים לסמארטפונים, שכן אין הרבה אפליקציות משחקים בתחום האטלטיקה הקלה לסלולר.

את המשחק שבמקום השישי לא כדאי להוציא מגבולות מסך הסמארטפון. זוהי אפליקציה בשם knife dancing המזכירה את הסצנה המפורסמת מהסרט הנוסע השמיני בה לוקחים סכין ונועצים אותו במהירות בין האצבעות הפתוחות לרווחה של כף היד. אפליקציה זו מאפשרת לכם לבצע את אותה פעולה מבלי לסכן את אצבעותיכם. בנוסף, ניתן גם להשוות את התוצאות מול משתמשים אחרים.
האפליקציה במקום השביעי תגשים את חלומו של מי שאי פעם רצה לשבת בכיסא רופא השיניים ולטפל בשיניהם של המטופלים. מדובר באפליקציה פשוטה יחסית הבוחנת את יכולותיו של השחקן בתחום רפואת השיניים, במסגרתה הוא נדרש לטפל בשיניה של דמות וירטואלית על ידי כלי טיפול שונים ומגוונים. לא בדיוק תחליף לסטאז' אבל בהחלט דרך להעסיק את הילדים לפרק זמן קצר.

Sync ME birthdays for facebook היא האפליקציה שבאמצעותה לא רק שלא תשכחו את ימי ההולדת של חברי הפייסבוק שלכם יותר אלא גם תוכלו לשלוח להם ברכה אישית ומעוצבת מתוך האפליקציה.

במקום התשיעי, הישר מבית היוצר של אפליקציית החתול המדבר, מגיעה אפליקציית דיבורים חדשה, talking lary the bird . האפליקציה מציגה דמות וירטואלית חדשה שבנוסף ליכול שלה לחזור על כל מה שייאמר לה בשילוב אפקטים, היא גם תדע לשרוק את כל אשר תקישו במקלדת הפסנתר הנלוות לאפליקציה.

עשר האפליקציות בתשלום הובילות לאייפון


1. Whatsapp
2. Pou
3. GoSync
4. מצב נהיגה
5. iOnroad Augmented Reality Driving
6. temple run oz
7. budget book ניהול תקציב
8. kick the body No mercy
9. Israel days חגי ישראל
10. לשון לבגרות

הרביעייה הפותחת של האפליקציות בתשלום באפסטור ממשיכה להיות די דומה כבר שבוע רביעי ברציפות, מה שמעיד על הפופולאריות של האפליקציות הללו. למקום החמישי נכנסה אפליקציה מאוד מעניינת בשם iOnroead. מטרת האפליקציה היא להתריע בפני הנהג על סכנות במהלך הנסיעה. הנהג, אשר מניח את האייפון למול חזית הנסיעה מאפשר למצלמת המכשיר לחוש את הנעשה ממולו ובכך להתריע כאשר הוא קרוב מדי לרכב אחר או מפגע. עלות האפליקציה 19.9 שקל והיא כוללת תכונות נוספות כגון התרעות על מהירות יתר, נגן מוסיקה ועוד. 

אפליקציית ניהול התקציב שבמקום השביעי הייתה שבוע שעבר במקום החמישי והיא נועדה לעזור למשתמשים בה לנהל את תקציבם השוטף באופן מסודר. האפליקציה מספקת שלל כלי ניהול תקציבי, תיעוד, סטטיסטיקות, עיצוב ידידותי, גרפים ועוד. עלות האפליקציה 7.9 שקלים.

אפליקציית kick the bodey שבמקום השמיני מציגה מעין בובה, הדומה במקצת לאותה בובה שמשתמשי במבחני התרסקות של מכוניות. המשתמשים יכולים להשתמש במגוון כלים וירטאליים כדי להכות בבובה ובכך לפרוק את עצביהם.

האפליקציה שסוגרת את העשיריה בתשלום מעידה על כך שעונת הבגרויות מתקרבת שכן מדובר באפליקציית הכנה לבגרות בלשון – מחירה 7.9 שקלים.

Google play – קטגוריית health


שומרים על הבריאות והמשקל גם בסלולר | צילום: ingimage/ASAP

1. מכבי שירותי בריאות
2. cardiograph
3. RunKeeper
4. אפליקציית כושר לקהל הערבי
5. Edmondo Sports tracker
6. Nike+ running
7. My tracks
8. Sports tracker
9. Recipes by Ingredients
10. יומן לשומרי משקל

את העשיריה בחנות של גוגל בקטגורית הבריאות פותחת האפליקציה של מכבי שירותי בריאות. למעשה מדובר בפורטל לכלל שירותי הקופה שגם מספק מקום אישי לניהול תורים, היסטוריית ביקורים ועוד. אכן אלו אפליקציות מתבקשת לגופים כגון אלו בעידן שלנו. נציין גם שלשאר קופות החולים יש אפליקציות דומות.

למקום השני נכנסה אפליקציית cardiograph והיא מהוותיקות ופופולריות שיש בחנות עם מליוני הורדות ברחבי העולם. האפליקציה מאפשרת למשתמש למדוד את הדופק שלו באמצעות הצמדת קצה האצבע למצלמת המכשיר. היא מציגה ויזואלית את הדופק, שומרת היסטוריית מדידות ועוד.
למקום הרביעי נכנסה אפליקציה שעוסקת בתחום הכושר האישי. היא פונה לקהל הערבי ומציגה גם חומר תאורטי וגם תמונות ויזואליות הממחישות כיצד לבצע אמוני כושר אישיים. במקומות חמש עד שמונה נמצאות אפליקציות שמספקות ממשקים שונים לניטור ומעקב אחר הריצה שלנו, סימון מסלול הריצה אישי, היסטוריית ריצות, סימון המסלול על גבי מפה, ניהול לוחות זמנים ועוד. זהו ז'אנר מאוד רווי ומפותח של אפליקציות המתחרות ביניהן בעיקר על היצירתיות בממשקים ואופן הצגת המידע.

את העשיריה סוגרות שתי אפליקציות מתחום השמירה על המשקל וספירת קלוריות, כאשר הראשונה היא אפליקציה באנגלית, Recipes by Ingredients והיא כוללת אינדקס קלוריות וספר מתכונים בריאותיים. השנייה, יומן לשומרי משקל, המשמש בעיקר כחשבון לחישוב ומעקב אחר הקלוריות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.