חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

דירוג האפליקציות: שיווק חכם והרבה רוח ספורטיבית

עשר האפליקציות המובילות ל iPhone (חינם)


1. קוקה קולה
2. Gangstar rio: city of saints
3. Fast & furious 6: the game
4. Fun run
5. Little dentist – kids game
6. מה משותף 4, תמונות מילה 1
7. Hardest game ever 2
8. הזכויות שלי
9. Stickers for whatsapp
10. Pudding monsters

דירוג האפליקציות השבועי מדגים לנו שוב את כוחם של מיתוג ושיווק. אפליקציית קוקה קולה כבשה את המקום הראשון בעיצומו של הקמפיין האגרסיבי בו היא יצאה ובו מוזמנים המשתמשים להזין את שמם ולקבל בקבוק עליו הוא כתוב.

במקום השני תמצאו את אפליקציית Gangstar rio: city of saints המכילה למעלה מ-60 משימות עבור המשתמשים. מדובר באפליקציית אקשן ובה הגיבור הנשלט על ידי השחקן צריך צריך לעמוד באתגרים תוך שימוש בלא מעט אלימות.

אפליקציית fast and furious 6 שבמקום השלישי היא עדות לחשיבותם של גרפיקה מתקדמת ועיצוב חדשני ואיכותי. האפליקציה, המבוססת על עולמות התוכן של הסרט "מהיר ועצבני", מציגה לנו את המכוניות המתקדמות ברמת גימור גבוהה, כשברקע רחובות לונדון שם מתרחשת עלילת הסרט. חוויית המשתמש מהנה במיוחד הודות ליישומו של ממשק משתמש מתקדם ומושקע.
האפליקציה שבמקום השישי מיועדת בעיקר לחובבי החידות והתשבצים, שכן היא מציגה אתר לוגי המבוסס על עולמות תוכן אלו. האפליקציה מציגה למשתמש 4 תמונות והוא צריך לכתוב את המילה המהווה מכנה משותף לכולן. כמו כן, ניתן לקבל רמזים מהאפליקציה כמו גם להעלות את השאלה בפייסבוק ולקבל עזרה מהחברים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

האפליקציה שבמקום השביעי, hardest game ever תבדוק את הרפלקסים וזמני התגובה שלכם, כאשר תצטרכו להגיב במהירות ובדיוק רב לתרחישים שונים.
למקום השמיני נכנסה אפליקציית "הזכויות שלי" המתארת ומפרטת עבור המשתמשים, בצורה פשוטה וידידותית מגוון רחב של זכויות וחוקים בתחומים שונים לרבות, צרכנות, חיי לילה, יחסי עבודה, ביטוח לאומי ועוד. האפליקציה מזמינה את המשתמשים, להתחבר לפייסבוק ולשתף את אחרים בחוויות האישיות שלהם מעולמות תוכן אלו.

האפליקציה שבמקום התשיעי, stickers for whatsap, ממחישה תחום מאוד מעניין בחנויות האפליקציות שנועד להשלים או להוסיף לחוויית משתמש של אפליקציה אחרת. בדרך כלל אפליקציות משלימות אלה הן גדולות מספיק בכדי שתהייה להן זכות קיום משל עצמן. במקרה הזה מדובר ב אפליקציה משלימה עבור אפליקציית whatsapp, אחת האפליקציות המצליחות בעולם. האפליקציה המשלימה מוסיפה לנו שלל רחב מאוד של סמיילים ואנימציות שאינם קיימים באפליקציה המקורית.

את העשיריה החינמית סוגרת אפליקציית pudding monster מבית היוצר של החברה שהביאה לנו את אחת מלהיטי האפסטור של כל הזמנים cut the rope, גם אפליקציה זו מספקת חוויית משתמש מיוחדת, במסגרתה יש להרכיב מגוון פאזלים של צורות על ידי גרירת דמויות פודינג ממקום למקום.

עשר האפליקציות המובילות ל iPhone (בתשלום)


1. Whatsapp
2. Pou
3. Secret voice recorder
4. Cut the rope
5. Gravity guy 2
6. Camera +
7. Where's my water
8. Temple run: oz
9. מצב נהיגה
10. המשמרות שלי

אפליקציית secret voice recorder הנמצאת במקום השלישי מאפשרת למשתמשים להקליט את שיחות בכל רגע ומבלי שיבחינו בכך. אפליקציית cut the rope זוכה לפופולריות רבה מזה כמה שנים.

Gravity guy שבמקום החמישי היא אפליקציית משחק מצליחה המבוססת על הקונספט של בריחה ואיסוף מטבעות ופרסים. האפליקציה היא חווייתית ובעלת רמת גימור מתקדמת, עם פונקציונאליות פשוטה של שני מקשים בלבד. למשתמש יש אפשרות לבחור מתוך שבע דמויות.

Google play – קטגוריית sports

1. Sport 5 – ערוץ הספורט
2. ספורט one
3. FIFA 13 reviews
4. FIFA 13 reviews
5. 365 scores
6. לייבגיימס אפליקציה חדשה
7. NBA game time
8. כדורגל השידור חי
9. Tele sport
10. Futball24

בתחום הספורט קיימות מספר תופעות מעניינות. ראשית, רוב האפליקציות בעשיריה הראשונה עוסקות בתוצאות ספורט ושנית, רוב האפליקציות הן שלוחה של אתרי אינטרנט וותיקים ומוכרים בתחום.

במקום הראשון נמצאת האפליקציה של ערוץ הספורט והשני של אתר האינטרנט ספורט one הוותיק. גם במקום השלישי וגם ברביעי מופיעות אפליקציות הסוקרות את FIFA 13. במקום החמישי נמצאת עוד אפליקציה המבוססת על אתר אינטרנט ותיק ומוכר בתחום התוצאות החיות, 365 scores.

למקום השביעי נכנסה האפליקציה הרשמית של ליגת NBA, NBA game time ובה אפשר למצוא עשרות סרטוני וידאו המתעדכנים על בסיס יומי, טבלאות, סטטיסטיקות ועוד.
למקום השמיני נכנסה אפליקציית כדורגל בשידור חי, אותה מפעילה חברת אורנג'. אפליקציה זו מציגה שידורי כדורגל בשידור חי ישירות לנייד.

צילום: רויטרס

אפליקציית tele sport שבמקום התשיעי היא עוד אפליקציה המבוססת על אתר אינטרנט ותיק בתחום הספורט, בה ניתן למצוא תכנים דומים לאלו המופיעים באתר, לרבות תוצאות ספורט בזמן אמת, רשימות שחקנים פצועים ומושעים מליגות מרכזיות, טבלאות ספורט, סטטיסטיקות, מגמות עולמיות של יחסים, פרטי טריוויה חשובים, טורים מפי מומחים בתחום הספורט ועוד. אלו תכנים המשותפים לכל האפליקציות מתחום זה.

את העשיריה סוגרת אפליקציית futbol24, אפליקציה בינלאומית שמציגה תוצאות משחקי כדורגל בזמן אמת וכוללת מאות רבות של ליגות, עדכוני פוש, לוח זמנים של המשחקים, טבלאות, סטטיסטיקות ועוד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן