חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

דניאל מעוז הורשע ברצח הוריו: "הרשעתי היא טעות טראגית"

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע הבוקר (ב') את דניאל מעוז ברצח הוריו ובשיבוש הליכי משפט. גרסתו האחרונה של מעוז, אחת מיני רבות, נדחתה על ידי בית המשפט והוא כאמור נמצא אשם ברצח הוריו, נח ונורית מעוז, במטרה לקבל את כספי הירושה בשביל לשלם את חובותיו.

הבוקר, קרא ראש ההרכב בבית המשפט המחוזי, צבי סגל, את הכרעת הדין. בעקבות הרשעתו, צפוי מעוז להישלח לשני מאסרי עולם, אם כי העונש יינתן בהמשך.

בהכרעת בית הדין, כתבו השופטים: "קבענו למעלה מספק סביר כי תכנן הנאשם לפגוע בהוריו, כשמניעו כנראה היה ניסיון לקבל את עזבון הוריו המנוחים".

"מעוז נסע לבית הוריו בסמוך לשעה 11:00 ודקר אותם בעשרות דקירות סכין בכל חלקי גופם, כאשר הם מתגוננים. הוא לא הסתפק בכך וניסה לטשטש את עקבותיו".

בית המשפט הוסיף וכתב: "ערכי כיבוד הוריו כאבק היו לדרכי הנאשם. הוא רצח בדם קר את שני הוריו. זעקה הארץ ורעשו השמיים, דם זוג הורים נשפך סתם כך".

למרות סיומה של הפרשה מבחינתו, המשיך דניאל מעוז להכחיש את המעשים: "אני, דניאל מעוז, לא רצחתי את הוריי היקרים ז"ל. הרשעתי היא טעות טראגית. מגיע להוריי שהאמת תצא לאור. צר לי שלא כך קרה. לו רק הייתם מבינים את הקשר האיום שקיים בין שתיקה לשיתוק ובין אלימות להלם. הכול גלוי וידוע בפני הקב"ה ומבטחי שהצדק יצא לאור. כפי שכתוב בתהילים: "אמת מארץ תצמח".

הנאשם נמצא כאן ויושב באולם בית המשפט, בשורה השלישית, הוא רצח את הוריי. זו טעות טראגית!"

מעוז מואשם כי לפני שנתיים דקר את הוריו למוות עם סכין מטבח בביתם בשכונת רמות בירושלים ב-11 באוגוסט 2011. הוא נעצר כחודש לאחר הרצח, אבל במהלך מפתיע טען כי דווקא אחיו התאום ניר הוא זה שביצע את הרצח. לשניים יש את אותו ה-DNA, שדגימות ממנו נמצאו בזירה.

במהלך משפט, בזמן שהיה במאסר, נעצר מעוז בשנית בחשד שזייף מכתב אנונימי בו נטען כי אחיו נצפה בעת הרצח בבית ההורים.

שלושת אחיו של מעוז תמכו בדניאל עם מעצרו, אך מאוחר יותר, כאשר התבררו הפרטים, שינו את עמדתם. השניים הגיעו לבית המשפט במהלך הדיונים.

לאתר דה פוסט.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן