Forbes Israel Logo

האזינו // נתן זהבי נגד לאומי: "להחרים בנקים שמוותרים לטייקונים על חובות"

פרשת הסדר החובות של נוחי דנקנר עם בנק לאומי ממשיכה להכות גלים: אחרי ששר האוצר יאיר לפיד ביקש מן המפקח על הבנקים לבדוק את הסדר החוב, במסגרתו צפוי לאומי לוותר לדנקנר על חוב של 200 מיליון שקל, קרא היום שדר הרדיו נתן זהבי בשידור בתוכניתו ב-103FM לאזרחים להחרים בנקים שימחקו חובות לטייקונים.

"אני מציע לכל האזרחים, צלצלו לבנק ותודיעו לו – 'אנחנו נעזוב את הבנק ונעבור לבנק אחר במידה ואתם תוותרו על מאות מיליוני שקלים לעשירים הגדולים'. אל תתביישו, הכח הוא אצלכם. אני מבטיח לכם שהם יפחדו", אמר זהבי.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

שדר הרדיו והעיתונאי פנה בשידור חי למנהלי הבנקים ואמר להם: "אתם לא תוותרו לאנשים כמו דנקנר או זיסר או כל אחד אחר על חובות של מיליונים ולנו תקרעו את הצורה".

זהבי אף פנה לבנק בו הוא מקבל שירות ואמר: "אני מודיע לכם בשידור חי, אם בנק הפועלים יוותר על חובות ולא ישלח לטייקונים מעקלים הביתה – אני אעזוב. ואני עומד בהבטחות שלי. אני מציע לכם לומר את זה גם ולעשות את זה. אתם זוכרים איך פתאום ירדו מחירי הקוטג'? הייתה לזה סיבה. הרבה אזרחים זעמו ועשו את החרם".

"אני יודע שהדיבורים האלה יגיעו למנהלי הבנקים ולטייקונים. אישית אני לא עושה חשבון לא לאלה ולא לאלה. אני לא חייב לאף אחד כלום, הלשון שלי לא בתחת של אף אחד. מבחינתי הם יכולים להיות מנהלי בנקים ומיליארדרים, אני לא עושה להם חשבון וגם אתם אל תעשו להם חשבון", ביקש מהאזרחים.

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.