Forbes Israel Logo

האם טוויטר תהפוך לזרוע החברתית של אפל?

האם אפל עומדת להשקיע מאות מיליוני דולארים בטוויטר? על פי דיווח שפורסם בניו יורק טיימס אמש,כניראה שכן. על פי הדיווח ענקית הטכנולוגיה נמצאת במשא ומתן עם רשת הציוצים החברתית בנושא. החברה מעוניינת להשקיע בטוויטר על מנת לשפר את האסטרטגיה החברתית שלה. על פי ההערכות השקעתה של אפל תרים את ערכה של טוויטר ללמעלה מ-10 מיליארד דולר, עליה משמעותית משוויה הנוכחי של 8.4 מיליארד.

הרשת החברתית שעשויה להיות שווה 10 מיליארד דולר – טוויטר

על פי הדיווח, שתי החברות החלו לדון בנושא כבר לפני שנה, זאת לאחר שהניסיון האחרון של אפל לפרוץ לתחום החברתי עם פינג, רשת חברתית מוסיקלית כושלת שלא זכתה לפופולריות רבה מ-2010. מאז אותו כישלון אפל החליטה לשנות אסטרטגיה בתחום החברתי. ב-2011 הודיעה החברה כי היא מכניסה את טוויטר לתוך מכשירי המובייל שלה. אולם לפני כחודש החברה הודיעה כי לא תפעל באותה דרך עם פייסבוק. 

אולם, המנצחת הגדולה מהעסקה עשויה להיות דווקא טוויטר. לאחר שמניות פייסבוק צנחו בכ-40% מאז הנפקתה בוול סטריט וערכה של זינגה צנח ב-65% ברבעון האחרון, שיתוף הפעולה עם אפל יכול להוות עבור טוויטר גיבוי יציב ,שכן בכל זאת מדובר בקשר עם חברת הטכנולוגיה המובילה בעולם, אשר מוצריה המוחשיים מהווים פלטפורמה נפלאה להתפתחותה של רשת חברתית. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.