Forbes Israel Logo

הארנק הדקיק שלא ילך לאיבוד – וגם יטעין לכם את הסמארטפון

פרוייקט מגניב במיוחד אשר הולך וצובר תאוצה באתר גיוס המימון Kickstarter בימים האחרונים מכוון לתחום שהפך בשנתיים האחרונות למשמעותי במיוחד ורווי פתרונות, תחום ה"ארנקים הדיגיטליים". אבל בשונה מארנקים דיגיטליים מתחרים המתמקדים בפתרונות תשלום אפליקטיביות ו/או בנקודות המכירה הפיזיות, הפרויקט שנקרא "Smart Wallet" שואף לספק מענה לבעיה שרובנו מכירים – ולסייע לנו במקרה שנאבד את הארנק הפיזי שלנו.

החבר'ה שמאחורי המיזם למעשה ייצרו קו של ארנקי עור (אם כי רבים טוענים כי דווקא העיצוב אינו הצד החזק שלהם). כל ארנק כולל בתוכו שבב GPS, טכנולוגיית Bluetooth BLE המאפשר לארנק להפעיל טכנולוגיית Bluetooth בתדר שאינו צורך משאב סוללה יקר, ובנוסף (וזה השפיץ המרכזי), מטען נייד – המאפשר למשתמש לשלוף כבל מובנה ולהטעין את הסמארפון בכל מקום ובכל זמן.

כעת, שבועיים לפני מועד סיום הפרוייקט וכשהיעד אשר סימנו היזמים הוא 35,000 דולרים, הצליחו היזמים לגייס כמעט 20,000 דולר – כלומר מעט יותר ממחצית מהסכום הדרוש להם לפיתוח המוצר. בתחילת הדרך הוצע הארנק הדיגיטלי תמורת 50 דולרים לרוכשים הראשונים, אך כעת תאלצו להפרד מ-75 דולרים על מנת לרכוש לכם אחד.

צילום: מתוך הקמפיין

יעזור גם אם הסלולרי הוא שילך לאיבוד

הארנק הפיזי מצוייד כאמור בטכנולוגיה אשר מאפשרת למשתמש לממשק אותו עם אפליקציה ייעודית שעל בסיס שבב ה-GPS יכולה להציג לבעל הארנק היכן הוא נמצא (במקרה שיאבד). בנוסף לחיצה על כפתור פיזי אשר מוטמע בארנק תגרום לסמארטפון עצמו לצפצף (וזאת במקרה שבמקום הארנק, המיקום של הנייד אינו ברור). ואחד המאפיינים המעניינים ביותר בפרויקט הוא כאמור היכולת להפוך את הארנק הפיזי למטען נייד, זאת הודות לסוללה ניידת המוטמעת בארנק וכוללת כבל טעינה (לפי הסרטון, מדובר בחיבור ה-Lightning של אפל) אבל הקונספט עצמו ברור.

אז את הבעיה המרגיזה של הארנק הנעלם ייתכן והמפתחים הצליחו לפתור, כמו גם את הדקות מורטות העצבים במהלכן אנו לא מצליחים למצוא את המכשיר הסלולרי שלנו. אפילו בעיית ההטענה מחוץ לבית או למשרד זוכה פה לפתרון הולם – ונראה כי כל שנשאר למפתחים כעת, הוא להצליח ולשפר גם את יכולות העיצוב שלהם.

 

לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: צפו: נייקי מציגה מגרש כדורסל עתידני, וזה בהחלט מרשים

עוד בגיקטיים: הכירו את goodies, כמו זאפ, רק לחנויות מכל העולם

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.