Forbes Israel Logo

הגאדג’טים שכדאי להכיר: אוזניות לשינה רגועה ומכשיר שיחליף אווירה

מחליפים אווירה

הריחות משפיעים עלינו בצורה מופלאה. הם יכולים להעלות זיכרונות יפים ולשנות לחלוטין את מצב הרוח. על זה בדיוק בונה Moodo, שיודעת לשנות את האווירה בחלל החדר בזכות מגוון ריחות שהמכשיר שלה מפיץ. ניתן לרכוש עבור המכשיר קפסולות במגוון ריחות, ובאמצעות אפליקציה ייעודית לערבב ביניהם לפי טעמו של המשתמש.

500 שקל באתר החברה

צילום: Moodo


המחברת האחרונה

העידן הדיגיטלי הופך את המחברות למוצרים רב־פעמיים. על דפי הפוליאסטר של מחברות Rocketbook ניתן לכתוב בעט מיוחד, ואת הדף הכתוב ניתן לסרוק באמצעות האפליקציה הייעודית. אם רוצים, אפשר להעלות את הסריקה לשירותי ענן שונים וכל שנותר לעשות הוא למחוק את הכתוב באמצעות מגבון לח ולכתוב על אותם הדפים שוב.

החל מ־110 שקל באתר החברהצילום: יח"צ


כשסמארטפון ולפטופ משתלבים

סדרת ZenBook Pro של ASUS מנסה להפוך את חווית השימוש במשטחי המגע, אותם משטחים המחליפים את העכבר במחשבים נישאים – לאפקטיבית יותר. בחלק מדגמיה הפכה החברה את המשטחים למסכי מגע הניתנים להתאמה אישית: ניתן להפעיל על גביהם מחשבון, לוח שנה, לשלוט באמצעותם על המוזיקה המתנגנת ועוד.

ניתן להשיג ברשתות השיווק בישראל, החל מ־8,100 שקל, בהתאם למפרט

צילום: ASUS


 

חלומות פז

מתקשים להירדם? כל רעש מעיר אתכם? אוזניות Sleepbuds של Bose עוצבו כך שלא יפריעו כשהראש מונח על הכרית. הן קולטות את הרעשים המגיעים מהסביבה החיצונית ומשלבות אותם עם מוזיקה מרגיעה וכך מנטרלות את מטרד הרעש. ניתן להגדיר גם שעון מעורר שיושמע רק למי שמרכיב אותן.

1,090 שקל באתר MDK

צילום: Bose


 

הכתבה מופיעה בגיליון ינואר 2019 של פורבס ישראל

לרכישת גיליון חייגו 077-4304645

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עיקבו אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.