Forbes Israel Logo

הגדולה מכולן: הכירו את החברה הסינית ששווה יותר מפייסבוק

טנסנט, ענקית האינטרנט הסינית, הפכה להיות חברת הטכנולוגיה הראשונה אי-פעם ששווייה הגיע ליותר מ-500 מיליארד דולר, ובכך עקפה גם את שוויה של פייסבוק.

לאחר 19 שנות פעילות טנסנט אינה מראה סימנים של האטה וקצב הצמיחה שלה מעיד על הקפיצה הטכנולוגית שקורית בסין. בעוד המשחקים אותם היא מפתחת מהווים חלק גדול מההכנסות שלה, בארה"ב היא מוכרת בעיקר בזכות פלטפורמת ההודעות המיידיות WeChat. לאחרונה הודיעה החברה על השקת פתרונות פרסום שיאפשרו כעת גם למשווקים בארה"ב לפנות ישירות לצרכנים הסינים דרך הפלטפורמות של טנסנט, כולל WeChat, הן בסין והן בזמן שהם שוהים בחו"ל. פתרונות הפרסום החדשים, כמו גם הקמת צוות ייעודי בארה"ב, יספקו למותגים והמשווקים בארה"ב דרכים נוספות לקידום המותג בקרב הצרכנים הסינים (במיוחד דור ה-Y ודור ה-Z).

טנסנט בכנס האינטרנט הבינלאומי 2017 | צילום: shutterstock

היתה לי ההזדמנות להפגש עם סטיבן צ'נג, סגן נשיא החברה ומנהל הפרסום באינטרנט ופתרונות הפרסום לעסקים של טנסנט.

מהם האתגרים הגדולים העומדים בפני משווקים בארה"ב שרוצים לפנות לצרכנים הסינים?
"בסין רוב האנשים אינם משתמשים באותה פלטפורמת מדיה חברתית או באפליקציות שפופולריות בארצות הברית. לכן, אם משווק או מפרסם מנסה להגיע לתייר סיני בארה"ב, הוא צריך לספק מודעה באמצעות אפליקציה (כגון WeChat) שהצרכן הסיני כבר משתמש בה כדי להתחבר לחברים ולמשפחה שלו בסין ובעולם. ל-WeChat יש יותר מ-963 מיליון משתמשים פעילים כל חודש, שמנצלים יותר מ-55% מחבילת השימוש שלהם באינטרנט על מוצרים של טנסנט".

האם החברה מתכננת בעתיד לחזק את מעמדה ולהכנס לתחום של מדיה ובידור (כלומר, תוכן מקורי, לפי דרישה, וכו')?
"אנחנו מאוד ממוקדים ביצירה, קידום והפצה של תוכן במגוון המוצרים והשירותים שאנו מספקים. WeChat היא פלטפורמת העברת ההודעות החברתיות וסגנון חיים המובילה עבור הצרכנים הסינים ברחבי העולם. שירותים מובילים אחרים כוללים את Tencent Video, אפליקציית הווידאו המובילה בתצוגות וידאו לנייד, TencentNews ו- QQ Music & JOOX, אפליקצית המוסיקה המובילה בסין ובמדינות נוספות באסיה המספקת סוגים שונים של תוכן דיגיטלי למשתמשים. בנוסף אנו מפתחים תכנים עבור סרטוני וידאו באמצעות TencentPictures ו-TencentVideo. אנו רואים הזדמנויות רבות לספק חווית שימוש טובה יותר ולהגדיל את העסקים שלנו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.