Forbes Israel Logo

הדולר נחלש ב-0.03%: "פרוטוקולי הבנק הפדרלי עלולים להצניחו"

הדולר נחלש היום בכ-0.03% וערכו נקבע סביב 3.567 שקלים. היורו עלה ב-0.06% ושערו היציג עומד על 4.776 שקלים.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל ציינו הבוקר כי "התנודתיות הגבוהה במסחר בדולר בעולם טלטלה גם את המסחר בדולר-שקל. התנודתיות הזו היא ביטוי לעצבנות הגדולה שקיימת בשוק לקראת ישיבת הריבית הבאה של הבנק הפדרלי. זהו רגע האמת, ורבים בשוק מעריכים כי הבנק יודיע על צמצום ראשון בהרחבה הכמותית, ועל כן אנחנו רואים את התנועות החדות בשוקי המניות והמט"ח".

צילום: רויטרס

היום יתפרסמו הפרוטוקולים מישיבתו האחרונה של הבנק הפדרלי שנערכה באוגוסט. על פי ההתבטאויות של בכירים בבנק בשבועות האחרונים, נראה שקיימים חילוקי דעות בקרב חבריו באשר לעיתוי הצמצום וייתכן שנראה זאת גם בפרוטוקולים שיתפרסמו הערב. "נראה שבשווקים כבר השלימו עם העובדה שהבנק יצמצם את ההרחבה כבר בספטמבר, אבל אם הפרוטוקולים היום יציגו תמונה אחרת הדבר צפוי ליצור תנועת שוק חזקה", הוסיפו ב-FXCM.

"בכל מקרה, אי הוודאות תלווה את המסחר בשוקי ההון בחודש הקרוב", סיכמו ב-FXCM, "ועל כן גם אנחנו רואים נפחי מסחר דלילים יותר, כאשר משקיעים רבים מעדיפים להישאר בשלב זה מחוץ למשחק. לגבי הדולר-שקל, הוא כרגע נע על פי התנועות של הדולר בעולם, והמשך היחלשותו בעולם עשויה להביא את השקל לעבר השפל האחרון באזור 3.525 שקלים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן