Forbes Israel Logo

הדר גולדין קרוב משפחתו של יעלון; הלווייתו תתקיים בשעה 17:30 בכפר סבא

אחרי יומיים של תקוות ושבת מתוחה מאוד, נגוזו התקוות של משפחת גולדין כי בנם היקר, הדר, בחיים.

אחרי חצות הגיעה אל בית המשפחה בכפר סבא, ראשת אכ"א, אלוף אורנה ברביבאיי, הרב הצבאי הראשי תת-אלוף רפי פרץ ומאוחר יותר הצטרף גם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון. השלושה הודיעו בצער למשפחה כי סגן הדר גולדין הוכרז כחלל צה"ל ולא נמצא בחיים. הלווייתו תתקיים בשעה 17:30 בבית העלמין בכפ"ס.

כעת גם הותר לפרסום כי שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, הוא בן דוד שני של אימו של גולדין. סבו של יעלון וסבו של האם השכולה אחים. בהודעה הרשמית שיצאה בשעה 01:49 נכתב: "דובר צה"ל מוסר כי אתמול בשעה 23:25 קבע הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף רפי פרץ, אשר עמד בראש בית דין מיוחד שהוקם לצורך זה, את מותו של קצין צה"ל, סגן הדר גולדין, לוחם ומפקד בחטיבת "גבעתי", שנפל בקרב ברצועת עזה ביום שישי, ה' באב תשע"ד, 1 באוגוסט 2014.

הוכרז כחלל צה"ל.  סגן הדר גולדין ז"ל

ההחלטה התקבלה על פי ממצאים שהובאו משטח הלחימה ותוך התחשבות בשיקולים רפואיים, הלכתיים ושיקולים רלוונטיים אחרים. צה"ל ימשיך לשמור על קשר ישיר עם המשפחה ולתמוך בה ככל שיידרש. יהי זכרו ברוך". נכתב בהודעה שיצאה.

המשפחה, באמצעות הדובר שמינתה, עמיחי אתאלי, הוציאה הודעה קצרה לתקשורת בה נאמר כי היא "מודיעה שהיא מקבלת את החלטת הצבא שהדר, מפקד צוות בגבעתי, נפל בקרב ברפיח. המשפחה מודה לעם ישראל ותודיע בהמשך על מועד הלווייתו. נודה למי שיוכל להגיע".

לכתבה במעריב השבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן