Forbes Israel Logo

ההזדמנות שלכם: 5 סטארט-אפים ישראליים מובילים שמגייסים עובדים

ישראל ממזמן כבר על המפה העולמית בתור מדינת סטרטאפים מתפתחים, והעיר תל אביב בפרט כבר הפכה לבירת הסטרטאפים הישראלית, לצד ערים כמו לונדון וסאן פרנסיסקו. מדי שנה קמים בישראל למעלה מאלף סטרטאפים חדשים, כאשר כבר בשנת 2015, מתוך 1,400 חברות כ-373 גייסו קרוב ל-4 מיליארד דולר ו-69 חברות נמכרו בסכום כולל של כ-5.5 מיליארד דולר.

הנתונים מדברים בעד עצמם, וחברות סטרטאפ חדשות מנסות את מזלן מדי יום בשוק הישראלי והבינלאומי. במקביל, גוברת התחרות על מועמדים איכותיים שיכולים להתאים למשרות השונות. להלן 5 סטרטאפים מתוך מאות רבות שפתחו שעריהם למועמדים פוטנציאליים.

Siemplify
הסטרט-אפ Siemplify (סימפליפיי) הינו מהמובילים בתחום ניתוח ומחקר אירועי סייבר. החברה הוקמה על ידי היזמים עמוס שטרן, גרי פטחוב ואלון כהן – יוצאי יחידות טכנולוגיות של חיל המודיעין ומשרד ראש הממשלה, בעלי ניסיון עשיר בפיתוח מערכות מודיעין והגנת סייבר. החברה גייסה עד כה 14 מיליון דולר.

מטה החברה שוכן בניו יורק ומרכז הפיתוח והמחקר שלה ממוקם בתל אביב. בין לקוחות החברה נמנים בנקים וארגונים מובילים, בארץ ובארה"ב. למשרות פנויות של החברה בתל אביב, פנו לאתר החברה.

מאות סטארט-אפים קמים בישראל כל שנה והם מגלגלים מיליארדים | צילום: Fotolia

Tailor Brands
בעזרת תוכנת בינה מלאכותית הלומדת בזריזות את הצרכים והטעם של הלקוח שלה, חברת Tailor Brands מנסה להשתלט על שוק הפרסום ומספקת לבעלי עסקים קטנים ופרילנסרים מותגים בהתאמה אישית, מעיצובי לוגואים דרך מצגות ועד מסעות פרסום בפייסבוק בצורה אוטמטית לחלוטין.

הסטרט-אפ שהוקם בשנת 2014 על ידי יהלי סער, תום להט ונדב שץ גייס לאחרונה 4 מיליון דולר נוספים ולחברה משרדים בתל אביב ובניו יורק. נכון לרגע זה החברה כבר עומדת מאחורי מעל ל-20 מיליון עיצובים עם יותר מ-750,000 משתמשים. שירותי החברה מתחילים ב-24 דולר תמורת עיצוב לוגו ומכסים את צרכי המיתוג של הלקוח ב-99 דולר.
הכנסו לאתר החברה על מנת לקבל פרטים חדשים על משרות פנויות בתל אביב ומהרו לשלוח פורטפוליו.

SQream
כחלק מעולם ה- big data analytics הכולל את Teradata, IBM Netezza ו- Oracle Exadata, חברת סקרים טכנולוגיות (SQream Technologies) מביאה לשוק פתרון דור חדש – מסד נתונים SQL מבוסס על טכנולוגיית כרטיס המאיץ הגרפי – GPU.

הטכנולוגיה מהווה האצת ביצועים אנליטיים לנפחי ענק – עם ביצועים עד פי 100 מהפתרונות המקובלים בשוק, ונותנת מענה לחברות המתמודדות עם כמויות גדולות מאוד של דטה.

החברה הוקמה בשנת 2010 ויש לה כיום משרדים ברחוב יד חרוצים בתל אביב ובניו יורק.
אם אתם חושבים שאתם יכולים לתרום לחברה הטכנולוגית, היכנסו לאתר על מנת לראות את רשימת המשרות הפנויות.

Jifiti

Jifiti מציעה פתרון להענקת מתנות אשר מסייע לסוחרים להעלות את הכמויות והרווחים שלהם ממכירת מתנות על ידי הצעת מתנות משמעותיות ללקוחות. החברה פונה לשני גורמים: הן למעניק המתנה וכן למקבל המתנה. התהליך מתבצע בצורה כזו: מעניק המתנה בוחר מתנה מבלי שיצטרך לברר כתובת למשלוח או לדעת מה הם פרטי המוצר.

מקבל המתנה אז מקבל אפשרות להסיר את עטיפת המתנה הווירטואלית שלו ולהחליט האם הוא מקבל אותה או רוצה לשנות אותה לפני שהיא נשלחת אליו. השירות של Jifiti לא מערב אינטגרציה ויכול להשתלב בצורה פשוטה בהליך הצ'ק אאוט של חברת קניות. אם אתם רוצים להיות חלק ממשפחת Jifiti הפועלת במודיעין ובארצות הברית, היכנסו לאתר החברה.

StoreYa

StoreYa הינה פלטפורמה חברתית אשר מסייעת לחברות להגדיל המרות ומעורבות חברתית ברשתות החברתיות של החברה, במובייל ובחנויות האונליין שלהן. החברה מספקת אפליקציות מרקטינג ומכירות אשר נמצאות כיום בשימוש על ידי מעל ל-150,000 סוחרים ברחבי העולם.

StoreYa. מחפשים אתכם

השימוש באפליקציות עזר לחברות המשתמשות בו להגדיל את ההכנסות החודשיות שלהם ב-33%, להגדיל את המעורבות ברשתות החברתיות ב-25% ולקבל פי 2.5 יותר צפיות לדפים שלהם ברשת. האפליקציות של StoreYa נוחות לשימוש ואינן מצריכות ידע בתכנות או עיצוב. אם גם אתם רוצים להיות חלק מהחברה המגניבה שיושבת ברמת השרון היכנסו לאתר החברה על מנת לראות את המשרות הפנויות.

ציינו חברות סטרטאפ שמגייסות כיום אנשים מוכשרים לחברות שלהן, אולם ישנן עוד מאות חברות שונות ברחבי הארץ שעושות בדיוק את זה. אין ספק שאם יש לכם את הכישורים הנכונים תוכלו למצוא את עצמכם השנה בחברת סטרטאפ שנמצאת בתהליך גדילה שתוכלו לקחת חלק בו. הכל תלוי בכם.

– יואב וילנר הוא מנכ"ל חברת ראנקי וכן בלוגר במגזינים המובילים בעולם:
Forbes, Inc, Entrepreneur, VentureBeat, TheNextWeb.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.