חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הוועד האולימפי מזהיר את הקהל: הטוויטר הורג את שידורי הטלוויזיה

שידורי הטלוויזיה מהאולימפדה עלולים לקרוס תחת העומס שיוצרים ערוצי המדיה החברתית, כך הזהיר הוועד האולימפי. בפנייה לקהל הנוכח בפארק האולימפי בלונדון, ביקשו מארגני האירועים מהצופים להימנע מריבוי עדכונים בטוויטר ומשליחת הודעות טקסט, אלא כן יש בכך צורך, זאת משום שלטענתם השימוש המורחב בערוצי המשיה החברתית גורם לעומס על מערכות המידע ומוריד את איכות שידורי הטלוויזיה של המשחקים והתחרויות. 

עקב העומס על מערכות המידע, התקשו השדרנים הבריטיים שדיווחו מתחרות הרכיבה על אופניים לגברים בשבת לתת אינפורמציה לגבי המרחק בין המתחרים ולגבי זמני ההגעה שלהם לתחנות השונות בדרך. 

העוצמה החברתית של האולימפיאדה מכבידה על רשתות השידור | צילום: רויטרס

באופן אירוני למדי, צופי הטלוויזיה המאוכזבים פנו לטוויטר ופרסמו תלונות על איכות השידורים, מבלי לדעת שהם עלולים להיות חלק מהסיבה לירידתה. לדברי נציג רשמי של הוועד האולימפי, אלפי הודעות טקסט שנשלחו מאזור התחרות בשבת הם שגרמו לשיבוש בשידורים ויש להמעיט בהן על מנת למנוע בעיה זו בעתיד. "אנחנו בוודאי לא נגיד לאף אחד להפסיק לשלוח הודעות, אבל אם אין לכם משהו דחוף לומר, אולי כדאי שתדחו זאת למועד מאוחר יותר". 

הכמות המסיבית של עדכוני סטטוסים ושיתופי תמונות, הפכו את האירועים בלונדון לאולימפיאדה החברתית ביותר. אך עם זאת, פעילותם של הצופים בערוצי המדיה החברתית הופכת את שידורי הטלויזיה לבעייתיים. עקב כך, החליטה רשת BBC, בעלת זכויות השידור של האירועים לדלל את השידורים שלה למכשירי הסמארטפונים. 

מהוועד האולימפי נמסר כי מבדיקה שערכו מתברר שהבעיה מתמקדת ברשת מידע יחידה וכעת הם פועלים בשיתוף פעולה עם רשתות השידור, חברות התקשורת וספקי התשתיות בעיר על מנת לפתור אותה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן