חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הווקי טוקי מגיע לוואטסאפ: תאפשר שליחת הודעות קוליות קצרות

כשכל כך הרבה הודעות טקסט נשלחות בחודשים האחרונים מהמכשירים הסלולריים, נראה טבעי שדווקא אפליקציית הודעות תהיה זו שתחזיר לאור הזרקורים את השימוש בקול כאמצעי תקשורת.

WhatsApp, אפליקציית ההודעות שמשתלטת על העולם, השיקה שירות "הודעות קוליות", פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים להקליט ולשלוח קבצי אודיו בלחיצה אחת על הסמארטפונים שלהם.

חברת ההודעות, המעסיקה 45 עובדים ואשר משרדיה נמצאים במאונטן וויו בקליפורניה, אישרה את הדיווח בבלוג AllThingsD לפיו השירות יאפשר למשתמשים לשלוח הודעות קוליות בדומה לאופן שבו עובד מכשיר ווקי-טוקי.


עוברים להודעות קוליות? | צילום: רויטרס

במקביל, הודיעה וואטסאפ גם כי הגיעה לכמות מרשימה של 300 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, ועברה את נקודת הציון של 20 מיליון משתמשים בארבע מדינות: גרמניה, ספרד, מקסיקו והודו. היא לא סיפקה מספרים על אחוז שימור המשתמשים, אך מנהל העסקים בחברה, ניראג' ארורה, אמר כי המספרים "בריאים מאוד".

שירות ההודעות הקוליות היה פרויקט מחמד של מייסד וואטסאפ ג'ן קום, אשר עבד יחד עם מהנדסי החברה בשישה החודשים האחרונים כדי לשפרו. השירות יגיע למשתמשי וואטסאפ בכל הפלטפורמות ב-24 השעות הקרובות.

ארורה מדגיש כי וואטסאפ היא חברת תקשורת, ולא רק חברת הודעות טקסט. "זה לא נוגע רק לדבר אחד, אלא לדברים רבים", אמר.

לאחר העדכון הנוכחי, עשויה החברה להיכנס גם לתחום הודעות הווידיאו. כיום וואטסאפ מאפשרת למשתמשים לשלוח קבצי וידיאו, אך ייתכן שבקרוב תעבוד על שילוב בווידיאו באפליקציה בלחיצה פשוטה. "תלוי מה המשתמשים ירצו וכיצד התעשייה תשתלב בתוכנית", אומר ארורה כשנשאל על הנושא. "אך בטוח נשפר אספקטים שונים של שליחת מסרים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן