Forbes Israel Logo

הושק כרטיס מאסטרקארד חדש בישראל – פלוס קארד

קבוצת פלוס קארד השיקה בישראל כרטיס פריפייד חדש. הכרטיס מונפק על ידי הבנק האירופאי IDTFS העוסק שנים רבות בתחום הנפקת כרטיסי חיוב באירופה, ותחת המותג העולמי מאסטרקארד. 

הכרטיס החדש נכנס לשוק צומח, שעד היום היה נחלתם בישראל של הגופים הבנקאיים בלבד ונועד לתת מענה לקהלי לקוחות שעד עתה לא הייתה להם נגישות למוצרים פיננסיים מסוג זה, כאשר הכרטיס החדש אינו דורש חשבון בנק.

לנדאו. מנכ"ל החברה | צילום: אורלי לנדאו

מנכ"ל קבוצת פלוס קארד, שחר לנדאו: "לאחר השקה שקטה שהתקיימה בחודשים האחרונים, חברת פלוס קארד שמחה לצאת בהשקה מסחרית. הכניסה שלנו לשוק, תוביל להגדלת המגוון של אמצעי התשלום הבינלאומיים הקיימים בישראל ותאפשר תרבות צריכה מושכלת וחסכון משמעותי באמצעות שורה של מוצרים שייבנו במיוחד לצרכי השוק בישראל".

ממאסטרקארד העולמית נמסר: "אנחנו מברכים על הרחבת מגוון מוצרי התשלום שיעמדו לרשות הצרכן הישראלי".

כלל כרטיסי פלוס קארד הינם בתקן אבטחה EMV המחמיר, מגיעים עם קוד PIN אישי, והוא הכרטיס שניתן לשימוש בהכי הרבה בתי עסק ומכשירי כספומט בעולם.

הכרטיס החדש

התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות של החברה יאפשרו הוצאה לפועל של שיתופי פעולה והנפקת כרטיסים ממותגים לאוכלוסיות שונות, בהתאמה לצרכים שונים של הגופים השותפים.

החברה שמה דגש על חוויית לקוח דיגיטלית, הכוללת אזור אישי מאובטח באתר החברה לביצוע פעולות שונות וצפייה במידע ויישומון מתקדם לסמארטפון המאפשר מגוון פעולות.
בכוונת החברה להעמיד לרשות לקוחותיה מחזיקי הכרטיס שורה של הטבות והנחות מובנות מהן יוכלו הלקוחות ליהנות על ידי תשלום בכרטיס בבתי עסק נבחרים בארץ ובחו"ל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן