Forbes Israel Logo

גשם החזקות חתמה על הסכם חסות עם בית"ר ירושלים

חברת ייזום הנדל"ן גשם החזקות של יוסי מזרחי ושמגר ואקנין חתמה על הסכם בגובה 9 מיליון שקל לארבע שנים. מזרחי הוא בוגר מחזור 2019 של Forbes Under30

חברת ייזום הנדל"ן "גשם החזקות" חתמה על הסכם חסות של 9 מיליון שקל עם מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים לארבע שנים.

כחלק מהסכם החסות, יתנוסס לוגו החברה על חולצות שחקני הקבוצה הבוגרת וכן על החולצות שיירכשו על ידי האוהדים, בתקווה שיוכלו להגיע איתם למגרשים בזמן הקרוב. מהיום תיקרא הקבוצה בית"ר "גשם החזקות" ירושלים.

מזרחי ו-ואקנין עם משה חוגג | צילום: דוברות בית"ר

בעלי המועדון, משה חוגג, אמר כי "החל מחתימת הסכם זה 'גשם החזקות' תהפוך לחלק מוביל ובלתי נפרד מהמותג שלנו".

"גשם החזקות" נמצאת בבעלות יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, יזמים בעלי ניסיון רב בניהול עסקאות נדל“ן בהיקף של כ-5000 יח“ד, הנמצאות בימים אלו בשלבי תכנון וביצוע שונים.

יוסי מזרחי הוא בוגר רשימת Forbes 30Under30 לשנת 2019. מזרחי עלה לארץ ממקסיקו עם משפחתו כשהיה בן 10. הוא גדל בבית חרדי, אבל עם בגרותו החל להתרחק מהדת.

הוא הספיק לסיים שלושה תארים שניים, שניים באוניברסיטת חיפה: אחד במינהל עסקים עם התמחות בנדל"ן, שמאות ומקרקעין, ונוסף במדיניות ומינהל ציבורי ותואר שני מאוניברסיטת בר אילן. במהלך לימודיו היה פעיל חברתית, נבחר ליו"ר אגודת הסטודנטים, תפקיד שבו כיהן כשנתיים והוביל במהלכו מאבקים ומיזמים חברתיים וכלכליים. במהלך כהונתו כיו"ר אגודת הסטודנטים הכיר את שותפו שמגר ואקנין, ד”ר להנדסת בניין מהטכניון ומומחה במיזמי נדל”ן שהיה בזמנו יו"ר אגודת התארים המתקדמים בטכניון. שמגר עלה עם משפחתו מצרפת לירושלים. לאחר מכן עבר לחיפה לטובת קידום לימודי הדוקטורנט שלו בטכניון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.