Forbes Israel Logo

החלה מכירת שלב ב' של פרויקט המגורים פארק תל אביב

אלעד ישראל מגורים, מקבוצת תשובה, הכריזה היום כי לאור הביקושים הגבוהים בשלב א' של פרויקט פארק תל אביב, שכונת המגורים המוקמת מעל הפארק הגדול בגוש דן, החל שיווק הדירות של שלב ב' בפרויקט.

כזכור, הפרויקט יצא לדרך לפני כ-5 חודשים בלבד, לאחר שנתקבלו היתרי הבנייה לשלושת הבניינים הראשונים של הפרויקט. בשלב המכירה המוקדמת נמכרו בתוך שבועות בודדים בלבד למעלה מ-130 דירות. משווקי הפרוייקט הם ניר שמול (מנכ"ל חברת שניר) ואריאל כהן.

הדמיה: פרי דוויזיון

בנק דיסקונט הוא הבנק המלווה את הקמת הפרויקט ואת הרוכשים. הקבלן שנבחר לביצוע הפרויקט, "סיון ביצוע" מקבוצת צמח המרמן, כבר החל בביצוע העבודות בשטח. מסירת הדירות של שלב א' צפויה בתוך פחות משנתיים. בשלב ב' של הפרויקט מוצעים לשיווק שני בניינים, בני 17 קומות, הכוללים 140 דירות בגדלים שונים, במחירים נוחים ובתנאי תשלום אטרקטיביים במיוחד.

רונן יפו, מנכ"ל חברת אלעד ישראל מגורים ציין כי "יצאנו לדרך עם חזון אמיתי ואמונה כי פארק תל אביב יביא עמו בשורה חדשה לעיר, ויחולל מהפך בסביבתו, גם בזכות ההשקעות שיבואו בעקבותיו. תמהיל הרוכשים המגוון של שלב א' זיהה את הפוטנציאל הנדל"ני במקום, ומיהר לממש את ההזדמנות שאנו מציעים לגור בת"א במחיר אטרקטיבי ושפוי".

"ההצלחה של שלב א', והביקושים הרבים, הביאו אותנו להחליט על הקדמת השיווק של שלב ב' של הפרויקט, ומכירת הדירות בשני הבניינים הנוספים שאנו משיקים היום".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.