Forbes Israel Logo

החל מ-18 מיליון דולר: החלה מכירת הדירות היקרות ביותר בניו יורק

העוברים והשבים ברחוב ה-57 בניו יורק רגילים לראות גורדי שחקים, אך עכשיו, באותו הרחוב ממש, מתקרבת לסיום בנייתו של אחד מהמבנים הגבוהים בעולם.

לפני שנתיים היה נראה כי בנייתו של בניין מספר 111 בצדו המערבי של הרחוב נתקלת בקשיים שונים, אך נראה כי היזמים התגברו עליהם ולפני כחודש החלו להימכר בו כמה מן הדירות היקרות ביותר בניו יורק סיטי.

לשם המחשה, פנטהאוז בעל שטח של 650 מ"ר, מוצע במחיר של 57 מיליון דולר ומחירה של יחידת דיור בעלת שטח של 418 מ"ר מתחיל ב-18 מיליון דולר.

אחד מ-24 המבנים הגבוהים בעולם | צילום: 111w57.com

גובהו של הבניין הוא 435 מטר, מה שיהפוך אותו, כשתושלם בנייתו, לאחד מ-24 המבנים הגבוהים בעולם. לבנייתו נדרש להשתמש בעגורן הגבוה ביותר שהשתמשו בו בניו יורק, וזהו גורד השחקים הדק בעולם, עם יחס רוחב-גובה של 1:23.

הבניין נבנה על בסיסו של הבניין ההיסטורי Steinway Hall שאכלס בעבר אולמות תצוגה וקונצרטים של חנות פסנתרים היסטורית. בעבר נחשב ה- Steinway Hall לאחד המגדלים הגבוהים באזור. בקומה 46, שמגיעה לשיא גבוהו של המגדל ההיסטורי, מוצע למכירה פנטהאוז תמורת 20.5 מיליון דולר. הוא כולל יותר מ-460 מ"ר פנימיים ועוד כ-350 מ"ר של מרפסות פרטיות.

עיצוב קלאסי המתאים לשכונה | צילום: 111w57.com

היזמים: קבוצת הפיתוח JDS, קבוצת נכסי שוק וקבוצת ספרוס שותפי הון – וידאו שהחזית לא תהיה יוצאת דופן ביחס לשאר השכונה והשתמשו בקרמיקה עשוייה חרס ובברונזה כדי ליצור עיצוב קלאסי. ליחידות הדיור קיימת כניסה הכוללת רצפת אבן לבנה, תקרות בגובה של יותר מ-4 מטר, ולחדרי האמבטיה גימור אבן יוקרתי.

גימור אבן יוקרתי בחדרי האמבטיה | צילום: 111w57.com

בבניין ישנה בריכה סיבובית, דו-מסלולית, באורך 25 מטר, ספא עם סאונה, חדרי טיפול באדים, טרקלין עם מרפסת חיצונית רחבת ידיים, חדר אוכל פרטי, קייטרינג ומרכז כושר בעל שלוש קומות. גם הכניסה הראשית לבניין מקורה כדי למנוע מהבאים עם רכבים להירטב בעת שיורד גשם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן