חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הכירו את האפליקציות הישראליות שכיכבו בכנס הסלולר בברצלונה

חברות ישראליות רבות השתתפו השנה בכנס הסלולר הבינלאומי בברצלונה. מבין כל החידושים שהוצגו באירוע, בלטו מספר אפליקציות כחול לבן. קבלו את רשימת האפליקציות הבולטות שינסו לכבוש את המכשיר הנייד שלכן ואת שוק הסלולר העולמי.

אפליקציית – מד"א | תרמתי דם | עזרה ראשונה
זוהי האפליקציה הרשמית של מגן דוד אדום. באפליקציה אינפורמציה ומידע כלליים כמו גם כלים ואפשרויות אשר אמורים להקל על אלו מכם שמעוניינים לתרום דם. האפליקציה כוללת מיפוי של תחנות תרומת הדם הפזורות ברחבי הארץ, ומאפשרת לשתף חברים בתהליך תרומת הדם שלנו. בנוסף יש באפליקציה סרטוני הדרכה על מתן עזרה ראשונה, דרכי יצירת קשר עם מד"א ועוד.

SYNTOMO
זהו למעשה יישום, בקרוב יהיה זמן גם כאפליקציה בגוגל פליי,, אשר פועל בתכנת האימייל שלנו ומטרתו העיקרית היא לאפשר לנו להתמקד באימיילים החשובים שלנו הן מבחינת נוחיות הקריאה והן מבחינת סינון התוכן. מי מאתנו לא חווה הרבה מאוד תוכן לא רלוונטי אשר מגיע אלינו ועובר דרכנו באמצעות האימייל. מטרת היישום הוא סינון של העיקר מול הטפל ושמירה על זרימת התכתבות קוהרנטית ולוגית.

צילום: רויטרס

Trippin in 
שאלות כמו מה לעשות היום או לאן כדאי ללכת מקבלות משמעות חדשה דרך אפליקציה זו. לא צריך לחשוש יותר ממלכודות תיירים. לאפליקציה מעין מנוע המלצות פנימי המבוסס על ניתוח של המלצות המשתמשים שנותן לנו חיווי ומיפוי של מקומות בילוי כאלו ואחרים.

Vodio
כמות סרטוני הוידאו ברשת היא רבה מאוד. מגוון רחב של סרטים מציפים את המרחב המקוון ואפליקציית Vodio באה לעשות לנו סדר בבלגן. באמצעות מנגנון המשקלל מגמות צפייה עולמיות וחכמת המונים עם העדפותינו האישיות, מנסה האפליקציה להציג לנו את התכנים הרלוונטיים עבור המשתמש. לאפליקציה ממשק משתמש מקסים, ידידותי ואינטואיטיבי, חלוקה של התכנים לקטגוריות ועוד.

Tourpal
אפליקציית טיולים נוספת משמשת כמדריך טיולים דיגיטלי פרטי. אפליקציית tourpal הופכת את חווית הטיול בחו"ל לקלה ומהנה יותר. כבר לא צריך לסמוך על חברים שימליצו לכם על מקומות ויספרו לכם. האפליקציה כוללת מפה ומערכת ניווט מבוססת מיקום, מידע ויזואלי וקולי על האתרים השונים ועוד. כל התכנים באפליקציה נוצרו על ידי אנשי מקצוע ייעודיים ואין מה לדאוג לגבי עלויות צריכת הדאטה בחו"ל שכן את התכנים ניתן לטעון לאפליקציה עוד בטרם היציאה לטיול.

טורים נוספים בנושא:
הכירו את האפליקציות הישראליות שהוצגו בכנס הסלולר העולמי
מצעד האפליקציות החמות: האם המעמד של וויז בסכנה?
דירוג האפליקציות: מה יקרה אם תלחצו מיליון פעם על הסמארטפון?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן