חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הכירו את הפייר-פון: סמארטפון הקניות הראשון של אמזון

אמזון חשפה הלילה את הסמארטפון החדש שלה, שמעבר לאמצעי תקשורת ישמש ככלי צרכני המחובר ישירות לפלטפורמת המסחר של החברה. זהו צעד טכנולוגי שיעזור לחברה לסגור את הפער הנותר בין לקוחות שרואים מוצרים ובין הקנייה של מוצרים האלה ויהווה יתרון משמעותי מול כל המתחרים.

בשנים האחרונות עולם המובייל ועולם הצרכנות הלכו והתחברו יותר ויותר, וכעת אמזון מנסה לנצל עובדה זו. נכון, לקוחות קשורים באופן רגשי למותגים כמו אפל או סמסונג, אך גם לאמזון יש את כוח המשיכה שלה. גם לאמזון השולטת בשוק הקניות אונליין, יש את הילת החידושים והטכנולוגיה שלה, ומספיק לקוחות "מעריצים" שישמחו לנסות את הסמארטפון החדש שיכלול מסך HD 4.7 אינצ', המותאם לשימוש ביד אחת, מעבד עם ארבע ליבות 2.2 ג'יגה הרץ ו-2 ג'יגה זיכרון ומצלמה של 13 מגה פיקסל.

המכשיר גם רגיש לתנועה ומתאים את התצוגה והסאונד לזווית בה מחזיק המשתמש את המכשיר (הוא מסוגל לקלוט זאת באמצעות 4 מצלמות נוספות שגם יוצרות אפקט תלת ממד), הוא מגיע עם מקום אכסון תמונות על ענן ללא הגבלה בחינם, ורמקולים עם מערכת סרואנד של דולבי.


הפייר-פון. אמזון מצטרפת לתחרות בעולם המובייל | צילום: רויטרס

אך הפיצ'ר המעניין ביותר הוא הפיירפליי המשתמש במצלמה כדי לזהות כל דבר שתרצו: ספרים, די.וי.די, מספרי טלפון, כתובות אינטרנט, ברקודים, וכו'. הוא מזהה אותם ומוצא אותם במאגרי מידע. הפיירפליי יכול גם להאזין, בדיוק כמו "שזאם" ולזהות שירים, תוכניות טלוויזיה ואפילו מיזצגי אומנות. לאחר מכן, הפיירפייל יציג למשתמש קישור למוצר עצמו או מוצר הקשור לאובייקט החיפוש אותו ניתן לרכוש כמובן מאמזון.

הפייר פון הוא דבר שאמזון לא היתה יכולה למעשה להמנע ממנו לאורך זמן, בהתחשב בהתפתחות תחום המובייל. הצרכנים מבלים כל היום עם הסמארטפונים שלהם ואמזון יודעת לא מעט על טכנולוגיה ועל שיווק טכנולוגיה, כפי שכבר ראינו עם מכשירי הקינדל לקריאה שהוציאה בעבר. היא תדע להעניק לנו גם הפעם את החוויה הנעימה והנוחה ביותר כך שנתאהב במוצר ועם הזמן נרכוש מאמזון עוד ועוד מוצרים ושיפורים באמצעותו.


מנכ"ל אמסון, ג'ף בזוס מציג את פונקציית התלת ממד של המכשיר | צילום: רויטרס

יש לקחת בחשבון שלאמזון כבר יש 260 מיליון לקוחות שקונים לא מעט דברים במשך הרבה מאוד זמן, הברה מהם אונליין. אפשר רק לנחש כמה מתוכם כבר מחכים בכליון עיניים לסמארטפון החדש שיקל עליהם את מלאכת הקנייה. מחיר המכשיר בארה"ב עומד על 199 דולר עבור גרסת ה-32 ג'יגה או 299 דולר גרסת ה-64 ג'י'גה. המכירה הרשמית תחל ב-27 ביולי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן