Forbes Israel Logo

הכירו את השעון החדש של שאנל שיוצר ב-1,200 יחידות בלבד

שעון חדש של שאנל במהדורה מוגבלת, תיק עור בעבודת יד לחגיגות העשור של 'טולדנו' וגם - ברזים אנטיבקטריאלים בהשפעת הקורונה. מה חדש

שאנל משיקים את השעון החדש לנשים, CHANEL Premiere Rock Pink Blossom. השעון יוצר במהדורה מוגבלת של 1,200 יחידות בלבד.

גוף השעון והכתר עשויים פלדה, הלוח עשוי פנינה ובצמיד, עשוי פלדה גם הוא, שזורה רצועת עור בגוון ורוד. בין התכונות הנוספות של השעון: מנגנון קוורץ מדוייק במיוחד, עמידות למים עד עומק של 30 מטר ופונקציות תצוגת שעות/דקות.

להשיג: בבוטיקים של פדני ושאנל

שעון הנשים החדש של שאנל. צילום: chanel
שעון הנשים החדש של שאנל. צילום: chanel


יקב רמת הגולן משיק יין אדום חדש – ירדן אלוני הבשן 2016. היין מופק מכרם אלוני הבשן, כרם יחידני בו גדלים, באופן בלעדי, 35% ענבי קברנה סובניון, 33% סירה ו־32% מרלו. היין יושן למשך 18 חודשים בחביות אלון צרפתי.

כרם אלוני הבשן ממוקם במרכז רמת הגולן בגובה 600 מטרים מעל פני הים. אדמת הבזלת בכרם עשירה בחרסית שתורמת לשימור אחוז גבוה של מים בקרקע. בנוסף, ריבוי אבנים בקרקע מסייע בהעמקת שורשי הגפנים ובחלחול המים.

מחיר: 285 שקל
להשיג: חנויות היין הנבחרות, ואתרי האון־ליין של ״דרך היין״ ו״יין בעיר״

יין כרם אלוני הבשן מסדרת ירדן של יקב רמת הגולן. צילום: חגית גורן
יין כרם אלוני הבשן מסדרת ירדן של יקב רמת הגולן. צילום: חגית גורן

על-זמני

חגיגות העשור למותג התיקים Toledano הביא את המייסדת והמעצבת, הילה טולדנו, ליצור דגם חדש וייחודי לציון האירוע – The Audrey.
התיק מיוצר במהדורה מוגבלת ובעבודת יד מוקפדת בסטודיו בתל אביב, מעורות נאפה משובחים המיובאים מאיטליה. העבודה על כל תיק אורכת 14 שעות ומבוצעת על ידי רב־אומן המלווה את הילה מיום הקמת המותג.

תיק אודרי של מותג התיקים Toledano. צילום: יח"צ
תיק אודרי של מותג התיקים Toledano. צילום: יח"צ

התיק מאופיין בקווים נקיים וגיאומטרים, בפלטת צבעים שכוללת, בין היתר, ניוד, חום, בז׳ ושחור, עם סוגר עשוי פרסת פליז מעוצבת בציפוי זהב.

מחיר: 2,280 שקל לקטן, 2,880 שקל לגדול
להשיג: באתר המותג toledano.studio


משבר הקורונה הביא את חמת לפעול במהירות ולפתח ברזים ואביזרי אמבטיה אנטי־בקטריאלים. הברזים כוללים ציפוי מתכתי אנטיבקטריאלי ייחודי אשר מבוצע בטכנולוגיית PVD (ציפוי אדים פיזיקלי) באמצעות שילוב של גזים ויונים של מתכות בתא ואקום.

הסגסוגת האנטיבקטריאלית מגבילה את יכולת השרידות של מגוון בקטריות רחב ומונעת מהם להתרבות על גבי הברז או המשטח.

טווח מחירים לתוספת הגימור המיקרוביאלי: 440־660 שקל
להשיג: באתר ובטלפון 03-6344445

סדרת אביזרי האמבט של חמת. צילום: יח"צ
סדרת אביזרי האמבט של חמת. צילום: יח"צ

המראה הטבעי

מותג האיפור IL Makiage משיק את המייק אפ After Party, מייק אפ עמיד לאורך זמן המספק רמת כיסוי גבוהה, אך שומר על מראה טבעי ולא מסכתי. בסדרה 50 גוונים ותתי-גוונים שמאפשרים התאמה מושלמת לכל גוון עור, ולכל סוגי העור, כולל עור בוגר.

הפורמלה החדשה מכילה מרכיבים המסייעים לשיפור מרקם העור, הסתרת פגמים וצמצמום מראה הנקבוביות, תוך שמירה על מראה מט טבעי לשעות ארוכות. מרקמה הקליל מאפשר מריחה אחידה וקיבוע מהיר.

מחיר: 289 שקל, 30 מ"ל (159 שקל עד סוף יוני)
להשיג: סניפי ואתר המותג

 המייק אפ החדש מסדרת אפטר פארטי של IL MAKIAGE. צילום: אור צפתי
המייק אפ החדש מסדרת אפטר פארטי של IL MAKIAGE. צילום: אור צפתי

קבוצת גולף מחדשת את החנויות במגדל שלום בתל-אביב ומשיקה את קולקציות הקיץ לגברים ונשים. הקולקציות מורכבת ממספר סיפורים, כאשר כל סיפור מאופיין בפריטים בעלי קו עיצובי שונה, למשל פריטי קז'ואל, פריטים מקטגוריית הקיימות או פריטים על-זמניים.

אצל הגברים בולטות קטגורית Tsumi fresh ששמה דגש על איכויות הבגד ושימוש בבדים טבעיים, כמו פשתן וכותנה ידידותית לסביבה. הפריטים מאופיינים במגוון של חולצות קלילות אך חגיגיות בצבעוניות פסטלית של לבן, מנטה, ליים ואינדיגו, לצד צבעים טבעיים ורכים יותר. קטגוריית Golf High Summer, קז'ואל בהשראת עולם הגלישה והטיולים, כוללת פריטים נוחים, צבעוניים ופונקציונליים. דגמי הקולקציה עשויים חומרים טבעיים, כמו כותנה אורגנית, ויסקוזה וניילון ממוחזר, בצבעוניות של גווני צהוב, כתום, ירוק, פחם, אבן.

טווח המחירים: 59.90-279.90
להשיג: סניפי ואתר הרשת

מתוך קולקציית הקיץ לגברים של גולף. צילום: דודי חסון
מתוך קולקציית הקיץ לגברים של גולף. צילום: דודי חסון


סיפור קצר

אם אתם בחיפוש אחר ספר חדש – "בקיצור", של הסופר קים מונזו (הוצאת רימונים) יעניק לכם 30 סיפורים קצרים שישחקו על מנעד רגשות רחב במיוחד. מסיפורים עצובים, סיפורים ציניים או כמה ממש מצחיקים. כולם יספקו מסר ייחודי בסופם.

עם תחילת הקריאה נוצר הרושם שמדובר באסופת סיפורים אקלקטית, אך ככל שמתקדמים ניכר כי מדובר ביצירה הומוגנית של סיפורים המשלימים זה את זה ומוכיחים את חוסר הוודאות של האדם בלשבים או בסיטואציות שונות בחיים.

הסופר והעיתונאי הקטלאני, שזכה בפרסים רבים על ספריו הקודמים, משלב בין כתיבה ספרותית לעיתונאית, ובאחת הביקורות בכתבי העת הבינלאומיים אף נכתב עליו כי למרות שסיפוריו פשוטים ומתוארים בקווים כלליים, כתצרף שלם "הם מהווים מפגן של שלמות וירטואוזית".

מחיר: 78 שקל
להשיג: רשתות הספרים, חנויות פרטיות ובמחיר מיוחד באתר רימונים

בקיצור- אסופת סיפורים קצרים מאת קים מונזו, בהוצאת רימונים. צילום: יח"צ
בקיצור- אסופת סיפורים קצרים מאת קים מונזו, בהוצאת רימונים. צילום: יח"צ

המדור מתפרסם במהדורה המודפסת של מגזין פורבס ישראל
צילום התמונה הראשית: shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.