Forbes Israel Logo

המבצע של בטר פלייס: שלמו 2,000 שקל בחודש וקבלו רכב חשמלי וטעינה

בטר פלייס יוצאת במבצע מכירות חדש, שבו יימכר הדגם המפואר של הפלואנס החשמלית ב-72 תשלומים במחיר קבוע של 1,990 שקל לחודש.

המכונית, שעולה 128 אלף שקל, תימכר במקדמה של של 19 אלף שקל ותשלום קבוע למשך 6 שנים הכולל את עלות הרכב, חשמל ל-1000 ק"מ ועמדת טעינה ביתית. כמו כן מציינים בחברה כי ישנה נקודת יציאה אחרי 36 חודשים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בחודש ינואר בטר פלייס מסרה 102 מכוניות חדשות והציגה עלייה חדה מהנתונים של חודשים קודמים כאשר בדצמבר מסרה החברה 5 מכוניות בלבד ובכל שנת 2012 עמדו מסירות החברה על 518 מכוניות חשמליות. כעת ההערכות הן, כי בחודש פברואר המספר נעמד על כמות זהה ואף ייתכן כי נרשמה עלייה קלה במכונויות שנמסרו.

צילום: רויטרס

בשבוע שעבר פרסם, שי אגסי, מייסד בטר פלייס שהודח מראשות החברה באוקטובר, בפוסט ברשת החברתית-מקצועית לינקדאין ובו סיפר על העצה שקיבל מנשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון.

אגאסי סיפר בפוסט כי פגש בקלינטון ב-2006 וסיפר לו על הרעיון המהפכני. "קלינטון הקשיב והבין מהר את הרעיון שלי", כתב אגאסי. קלינטון הבהיר למייסד ולמנכ"ל לשעבר שמחיר המכונית החשמלית צריך להיות בעלות כזאת שההצרכן האמריקאי הממוצע יעדיף אותה על פני סוג המכוניות שהוא קונה היום – כב בן 8 שנים עם מנוע בנזין שמחירו מגיע ל-3,000 דולר. "למעשה, אם תוכל למסור את הרכב החשמלי בחינם, הוא יזכה להצלחה בטוחה", אמר לו קלינטון.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.