חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

המהפך של טוויטר – עיצוב חדש בהשראת פייסבוק

האם טוויטר בוחנת עיצוב חדש לאתר האינטרנט שלה, בהשראת לא אחרת מאשר המתחרה הגדולה ביותר – פייסבוק? על פי דיווח באתר Mashable, יכול מאוד להיות שכן. אחד מעורכי האתר הבחין כאשר נכנס לפיד הטוויטר שלו, כי הוא חלק מקבוצה ניסיונית עליה נבדק עיצוב חדש של דף הבית, אשר נראה כי מטרתו לחקות את המראה וההרגשה של הרשת החברתית המתחרה.

על פי Mashable, דף הפרופיל החדש שנבדק כולל תמונה ראשית קטנה, בדומה לזו שניתן להגדיר לפרופיל הטוויטר שלכם כבר היום, לצד ביוגרפיה קצרה אודות המשתמש הממוקמת בצידו השמאלי של הדף, דבר שמשאיר מקום רב לתמונה ראשית (או כמו שמכנים אותה בפייסבוק – Cover Photo) אשר גדלה מ-1252×626 פיקסלים בפורמט העיצוב הנוכחי של טוויטר, ל-1500×500 פיקסלים. לאחר שב-Mashable גילו את העיצוב החדש, עיתונאים נוספים מאתרים כמו Business Insider, TIME ו-Wired דיווחו גם הם על השינויים החדשים בעיצוב פרופיל הטוויטר שלהם.

כך זה יראה | צילום: מתוך אתר Mashable

הניסיונות האחרונים של טוויטר לשנות את עיצוב האתר שלה ולבחון עיצוב חדש, מגיעים ככל הנראה לאחר הדו״ח הרבעוני האחרון של החברה, שהונפקה לא מזמן והצביע על האטה מסויימת בקצב הגדילה שלה וכמות המשתמשים החדשה בפלטפורמה. בשיחת הוועידה של ההנהלה הבכירה של טוויטר עם אנליסטים מהתעשייה, נאמר כי טוויטר מבינה שחווית המשתמש הנוכחית שלה לא כל כך אופטימלית עבור משתמשים חדשים, וכי בשנה הקרובה ישיקו תכונות חדשות במטרה לשפרה.

מלחמת ההעתקות בין טוויטר לפייסבוק לא מהווה נושא חדש לכשעצמו. לפני מספר שבועות, דיווחנו כי פייסבוק עומדת להשיק פיצ׳ר חדש בדף הבית שלה בשם Trending, אשר קיים זה מכבר בטוויטר ומהווה בעצם מודול נוסף אשר שם את אור הזרקורים על הנושאים הפופולריים ביותר, או נושאים אשר תופסים את התאוצה הגבוהה ביותר ברשת החברתית בכל רגע נתון.

בעוד העיצוב החדש, שמזכיר מאוד את פייסבוק לא צפוי להגיע כל כך מהר אל כל המשתמשים ברשת החברתית, יכול מאוד להיות כי טוויטר תאבד במהלך השנים הקרובות את כל מה שייחד אותה לעומת פייסבוק, וזאת במטרה להגיע אל קהל יעד רחב ולהראות דו״חות רבעוניים מוצלחים יותר למשקיעים.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים: 

Cybereason הישראלית מגייסת 4.6 מיליון דולר

דיווח: נוקיה תשיק ליין מכשירי אנדרואיד בסוף החודש

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן