Forbes Israel Logo

המחשב החכם הבא: על היד? על העיניים? ברכב? רק תבחרו

2013 יכולה להיות השנה בה יתרגלו הצרכנים למחשבים חכמים על פרק כף היד, על העין או באוטו. דיווחים בלתי פוסקים, הערכות של אנליסטים ועיצובים שנחפשו – כולם מראים על המגמה החדשנית.

ג'פרי פיפר, אנליסט בכיר בארצות הברית מחכה למכשיר החכם של אפל שאמור לצאת ב-2014 ויהיה ניתן לענוד אותו בצורות לבוש שונות. " השאלה הכי מעניינת כאן היא איזו מגמה תנצח את הסמארטפון ותחליף אותו?", אומר לוק וורובלסקי, יועץ טכנולוגי. "איזה מכשיר יספוג את יכולות הסמארטפון אך ינצח את החסרונות שלו?". וורובלסקי, כמו פיפר, חושב שמחשב חכם שניתן יהיה לענוד אותו יכול להיות התשובה לשאלה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

החסרון הבולט ביותר של המסארטפון הוא אורך חיי הסוללה וצורתו שמעצבת בו אופי שימוש מסוים, כזה שנתפס בעיני רבים כאנטי חברתי כאשר הצרכן בוהה במסך הקטן. פריטי לבוש ממוחשבים יתחילו לטפל בבעיות אלו, תחילה בצורה של אבזרים חכמים: משקפים, צמידים, שעונים, אוזניות ולאחר מכן המחשבים ישתבצו בתוך העשייה השוטפת, כגון מכונית או מקרר.

צילום: רויטרס

אבל כשמדובר בפריטי לבוש כמו משקפים, וורובולסקי מציין כי "זו מחוייבות ענקית ללבוש משהו כל היום כך שהמכשיר צריך בהחלט להוסיף לצרכן ערך ולא להיות פולשני מדי".

זה מה שהוביל אותו להציג שאלה בפני קוראיו בבלוג שלו: איפה אתם מעדיפים את המחשב החכם? במשקפיים או ברכב? ומתוך כ-310 משיבים, 170 השיבו כי הם מעדיפים את אופציית הרכב על משקפיים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.