Forbes Israel Logo

המכשיר של גוגל שיתחרה באפל

בשבוע שעבר, בכנס טכנולוגי בסן פרנסיסקו, חשפה גוגל את סדרת טלפוני פיקסל החדשים שלה, המסמנת את הכיוון החדש בו משקיעה החברה.

ראשון עלה על במת הכנס מנכ"ל גוגל סונדר פיצ'איי, שדיבר על התקדמותה של גוגל בשדה האינטליגנציה המלאכותית: "כל הדרך בה אנחנו חושבים על מחשבים משתנה. מחשבים יצטרכו בעתיד להתאים את עצמם לצורות החשיבה שלנו – לא להפך". על פי פיצ'איי, החיבור הייחודי שגוגל מביאה, בין אינטליגנציה מלאכותית, חומרה ותוכנה, הוא שיביא לפריצת דרך טכנולוגית, שתאפשר למחשבים לחקות התנהגויות אנושיות.

סונדר פיצ'איי | צילום מסך מיוטיוב

לצד הצגתו של דגם גוגל פיקסל 2, שמחירו ינוע בין 649 דולר ל-849 דולר, הוצגו בכנס טכנולוגיות שיעבדו על המכשירים החדשים, בהן Google Lens – טכנולוגיית זיהוי תמונה ש"קוראת" טקסטים, מזהה עצמים ואתרי תיירות ואף מאפשרת תקשורת בין הטלפון למערכות בית חכם.

עוד הוצגו בכנס מכשיר ה-Home Mini, שלטענת גוגל כולל את טכנולוגיית זיהוי הקול המתקדמת בשוק. המכשיר יודע לבצע פעולות מורכבות בבית, על ידי זיהוי פקודות קוליות פשוטות. המכשיר יעלה 49 דולר, וכבר זמין להזמנה מוקדמת. לאחר מכן הוצג מכשיר ה-Google Home Max המתקדם יותר, שנועד להתחרות בטכנולוגיה המקבילה של אפל. המכשיר מצויד בטכנולוגיה שמתאימה את הסאונד לסביבה, למשל – מגבירה אותו כאשר מכשיר חשמלי רועש פועל ברקע. המכשיר יושק בדצמבר, ומחירו עומד על 399 דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.