Forbes Israel Logo

המסלול הנחשק של עולם התקשורת

עולם פרסום והשיווק הוא עולם דינאמי, המצוי בשינוי מתמיד. השינויים הטכנולוגיים, ביניהם התעצמותן של הרשתות החברתיות אל מול המדיה המסורתית, מגדירים מחדש את המרכיבים לקמפיין פרסומי מוצלח. רבים עוסקים בניסיון לפצח את השאלה: כיצד מייצרים קמפיין וויראלי ומובילים שיח ברשתות החברתיות וכיצד מנווטים בהיצע האדיר של ערוצי המדיה ומשטחי הפרסום?

ישנה הסכמה גורפת כי תחומי הפרסום והשיווק הנם מהחשובים והמשפיעים ביותר בעולם העסקים. לא בכדי, רק בעשור האחרון אנו רואים זינוק של אלפי אחוזים בהוצאות של החברות הגדולות בעולם על שיווק דיגיטלי. מספיק להסתכל על השינויים הטכנולוגיים ותרבות הצריכה החדשה בשביל להבין עד כמה רלוונטי התחום לימינו, ועל כן חברות רבות ומשרדי פרסום ושיווק מצויים במרדף מתמיד אחר אנשי המקצוע הטובים בתחום.

הקריה האקדמית אונו, קמפוס ירושלים

הנחה זו היא שהובילה להקמת המסלול לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו – חוג ייחודי בנוף האקדמי, המקנה ידע תיאורטי לצד כלי עבודה בתחום השיווק והפרסום. במסגרת הלימודים, ילמדו הסטודנטים מאנשי אקדמיה וחוקרים, לצד אנשי שיווק ופרסום מהמובילים בתחומם. הסטודנטים ירכשו מיומנויות בתחום הפרסום, השיווק והדיגיטל תוך התנסות מעשית והכשרה מקצועית. השילוב בין תקשורת שיווקית לפרסום, לצד השילוב בין ידע תיאורטי למעשי, מעניק לסטודנטים שער הזדמנויות לשוק העבודה, ומצייד אותם בכלים הנדרשים להשתלבות טובה במקצוע.

ד"ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, דירקטורית ויו"ר וועדת רדיו ברשות השנייה מסבירה: "מרבית הסטודנטים שלומדים תארים בפרסום או מנהל עסקים, מגיעים לתעשייה כשהם חסרים מיומנות וידע ומציגים מקצועיות חסרה וחלקית, דבר המשפיע על איכות עבודתם. במהלך הלימודים באקדמית אונו, רוכשים הסטודנטים כלים פרקטיים בעולם הפרסום והתקשורת השיווקית אשר באים לידי ביטוי בשיתופי פעולה עם חברות מובילות בתחום, סדנאות והרצאות מבכירים במשק והכנה מקצועית לשלבי המיון והקליטה ". בין שיתופי הפעולה עם החברות ניתן למצוא את גוגל, שטראוס, שלום תל-אביב וחברות הפרסום אדלר&חומסקי וגליקמן שמיר סמסונוב.

על פי ד"ר שפירא: "התחרות, זמינות המידע והשינויים הדחופים מצריכים מבעל העסק לגייס לשורותיהם את בעלי המקצוע המיומנים והמקצועיים ביותר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.