Forbes Israel Logo

הסטייליסטית שפועלת לשינוי עולם האופנה: הכירו את גאלה רחמילביץ'

אם השם גאלה רחמילביץ' לא אומר לכם הרבה, כנראה שאתם גברים או נשים במידה 36. אבל כמו שזה נראה עכשיו כל זה עומד להשתנות, כי רחמילביץ (30), סטייליסטית צבעונית ויועצת אופנה עסוקה המתמקדת בנשים גדולות, כבר רשמה לעצמה אי אלו הישגים שקוראים תיגר על תפיסת מודל היופי הנשי.

לכל הדירוגים, הכתבות והעדכונים: עשו לנו לייק בפייסבוק

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל: 077-4304645

באוקטובר האחרון, למשל, היא הצליחה לגרום למותג אופנה מבית המשביר לצרכן – לא לפני מאבק עיקש – להעלות על המסלול בפרזנטציית אופנה דוגמניות במידות 44-46, לצד הדוגמניות הגבעוליות המקשטות כל תצוגה. השנה יזמה גם שני אירועים חריגים בנוף האופנה המקומי, וסחפה אחריה מעצבים רבים: האחד, מיזם האופנה "יפה בכל צורה" שהתקיים ביוני, למידות 38-56; והשני – מיני שבוע אופנה לנשים שחצו את מידה 42, שיתקיים בסוף דצמבר.

סטייליסטית צבעונית שיוזמת אירועים חריגים בנוף האופנה המקומי. גאלה רחמילביץ' | צילום: הדר יהב

רחמילביץ' החלה לעסוק בסטיילינג כבר בגיל 12, כשסידרה לחברותיה את ארונות הבגדים ולקחה אותן לשופינג. על אף השפלות ואלימות מילולית שספגה במהלך השנים מצד החברה בנוגע למשקלה, היא מצאה מפלט דווקא בעולם האופנה. העיסוק שלה בתחום חוצה את גבולות היופי והסטייל האישי – היא משתמשת בו ככלי להעצמה נשית. במסגרת בית הספר לסטיילינג שהקימה, GALA'STYLE, היא מעבירה השתלמויות, הרצאות וסדנאות ברחבי הארץ, העוסקות בדימוי גוף ומעניקות כלים להעצמה.

"תמיד כיף לגלות שכל המאמצים והעבודה הקשה באמת משפיעים ומשנים", אומרת רחמילביץ' לפורבס בתגובה לבחירתה לדירוג. "נשים במידות גדולות מודרות בצורה גורפת ודורסנית בישראל מכל אירוע אופנה או קניון, ולשמחתי, מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה עם יותר דוגמניות פלאס סייז על מסלולי התצוגות, ומעצבים המגדילים את טווח המידות. האידיאל עוד רחוק, אבל נגיע אליו במהרה".


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.