Forbes Israel Logo

העבודה משתלמת: WeWork כבר שווה 20 מיליארד דולר

WeWork, רשת חללי העבודה השיתופיים שבבעלות הישראלי אדם נוימן גייסה לאחרונה כ-760 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס שביעי. לפי מקורות הקרובים למהלך, הגיוס האחרון העניק לחברה שווי הקרוב ל-20 מיליאר דולר. בכך עוברת WeWork את ערכן של קרנות הריט הגדולות כמו Boston Properties ו-Vornado Reality

הגיוס הנוכחי מגיע לאחר סבב גיוס נוסף שערכה החברה בחודש מרץ האחרון. אז השקיעה Softbank היפנית כ-300 מיליון דולר. זהות המשקיע בסבב זה טרם ידועה, ו-WeWork סירבה להגיב על כך, כמו גם על שוויה המוערך.

WeWork הוקמה בניו יורק על ידי אדם נוימן ומיגל מקלבי ב-2010, וצמחה מרשת עם שני סניפים בלבד, בהם היו כ-1,000 חברים cסך הכל – לרשת עולמית בעלת 156 סניפים, עם יותר מ-120 אלף חברים. לחברה יש כיום סניפים ב-49 ערים ברחבי 15 מדינות.

נוימן. סיבות טובות לחייך | צילום: WeWork

ב-2017 הרשת פתחה סניפים חדשים בערים כמו בייג'ינג, בואנוס איירס, פריז וסאו פאולו שבברזיל. הרשת עובדת על סניפים חדשים גם במומבאי, באגוטה ומלבורן, הצפויים להיכנס פעילות בשנה הקרובה. אז נכון שלקוחותיה הראשונים אמנם היו סטארט-אפים קטנים ופרילאנסרים, אבל WeWork מכוונת כעת לשוק התאגידים, ומספקת את משרדיה לחברות גדולות החל מ-IBM ו-GM ועד ל-Spotify ו-Salesforce.

סבב הגיוס האחרון הולך לדחוף את החברה קדימה אל מחוזות חדשים. בהתחשב בתאגיד היפני SoftBank שהשקיע בסבב הקודם, אפשר לצפות לסניף גם ביפן, וסניפים נוספים ברחבי אסיה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן