חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

העליון: חברת ההובלות של חסן לא תורשה להיכנס לנמל אשדוד

חברת הההובלות הפרטית של אלון חסן לא תורשה להיכנס לנמל אשדוד, כך קבע היום בית המשפט העליון. השופטים דחו את בקשתו של חסן, יו"ר נמל אשדוד המושהה לבטל צו ביניים האוסר את כניסת חברת בן עידן הובלות בנמל, בטענה שההחלטה בעניין התקבלה שלא כדין. 

חסן ביקש מבית המשפט להוציא צו ביניים המאפשר את כניסת החברה לנמל, אך לטענת השופטים, "אם תדחה העתירה, משמעות הדבר שבגוף ציבורי תפעל חברה פרטית בניגוד עניינים, פעולה הפוגעת באמון הציבור ושאינה ראויה". 

עוד קבעו השופטים כי למרות הנזק הכספי שייגרם לחברת בן עידן הובלות, "מאזן הנוחות במקרה הנוכחי נוטה לטובת הנמל. ככל שתתקבל העתירה, תוכל החברה לפעול לקבלת פיצוי בגין הפגיעה שנגרמה לה". 

נמל אשדוד | צילום: רויטרס

בחודש יוני החליט דירקטוריון נמל אשדוד להפסיק את ההתקשרויות עם החברות הפרטיות של חסן. דירקטוריון החברה החליט היום שלא ירכוש עוד מוצרי ניקיון של חברת א.י הופס, ולא יאפשר למשאיות של בן עידן הובלות להיכנס לשטח הנמל, זאת בעקבות חשיפת ניגוד העניינים הנוצר מהבעלות של יו"ר ועד העובדים בנמל בחברות הללו.

ההחלטה של הדירקטוריון התקבלה בעקבות פרסום התחקיר בחדשות ערוץ 2 שחשף את היקף הקשרים העסקיים של הנמל עם החברות הפרטיות של חסן. התחקיר הביא לביקורת ציבורית קשה על התנהלותו של חסן והתנהלותה של חברת נמל אשדוד בנושא זה. עקב כך, הודיע חסן כי הוא משהה את עצמו מתפקידו כיו"ר העובדים בחברה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן