Forbes Israel Logo

הצלחה למיזם החדשנות של הדור הרביעי של אורנג'

116 סטארט אפים הגישו מועמדות למיזם מעבדת החדשנות של הדור הרביעי של אורנג'. המיזם החדשני Orange 4G innovation lab, שהושק לפני שבועיים וחצי ומסוקר בסדרת כתבות במגזין פורבס ישראל, מציע לסטארטאפים וליזמים ישראלים להשתמש בתשתיות המתקדמות של החברה לשם פיתוח מוצרים ושירותים על גבי רשת ה-G4. במיזם מתמקד ב-4 קטגוריות פיתוח: מדיה ובידור, רכב, אינטרנט של דברים (M2M) ושירותי רפואה (Telemedicine).

15 סטארטאפים ויוזמות שיבחרו על ידי צוות שופטים המורכב מאנשי תקשורת, משקיעים ומומחי טכנולוגיה, יקבלו מהחברה אפשרות חיבור למעבדת התקשורת המתקדמת, המאפשרת פיתוח וניסוי בסביבת עבודה של דור רביעי. בנוסף, פרטנר תעמיד לרשות המפתחים ציוד קצה, גישה למחקרים, סביבת עבודה נוחה וליווי וייעוץ מקצועי צמוד של מומחים במגוון תחומים.


פרס ראשון של מאה אלף שקלים. פרויקט החדשנות של הדור הרביעי של אורנג'

"בין ההצעות הרבות שהוגשו, שמחנו לגלות שירותים ופתרונות המתמקדים לשיפור אורחות חיים לאוכלוסיות מגוונות, שיפור חווית הווידאו ויצירת חוויות חדשות על בסיס שיתוף בין יחידים ובין קבוצות, יישומי רפואה המתבססים על יכולות ענן, כמו גם פתרונות מגוונים לסביבת הרכב", מספר מנחם תירוש, יו"ר וועדת ההיגוי.

"Orange היא חברת התקשורת הישראלית הראשונה במוכנותה לדור הרביעי, ואנו רואים בשיתוף הפעולה עם היזמים והסטארטאפים רווח עצום לכלל הצדדים: התעשייה הישראלית זוכה להשקעה בתחום חדשני, הסטארטאפים נהנים משימוש בממגוון פלטפורמות תומכות, וכמובן הצרכנים, הנהנים מפיתוחים חדשניים שביכולתם לשפר את חיי היומיום שלהם".

באמצע חודש יולי תכריז ועדת השיפוט על שלושת הסטארטאפים המנצחים אשר יזכו בפרסים כספיים של 50 אלף שקל, 70 אלף שקל ומאה אלף שקלים, עבור המקום הראשון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.