Forbes Israel Logo

הצמיחה בשוק היוקרה נמשכת: Dior פותחים בוטיק נוסף בישראל

אחרי הצלחת החנות הראשונה בתל-אביב והשקת חנות מקוונת באפריל - מותג היוקרה בבעלות ברנאר ארנו ממשיך להתרחב בישראל ופותח חנות בירושלים

בית האופנה הצרפתי Dior ממשיך במגמת ההתרחבות בישראל ופותח בוטיק שני בקניון ממילא בירושלים. הבוטיק, שעלות בנייתו מוערכת ביותר מ-8.5 מיליון שקל, ישתרע על שטח של 143 מ"ר ויעוצב בקונפסט זהה ליתר חנויות המותג בעולם. כאמור, זהו אינו הבוטיק הראשון של דיור בישראל, לפני כשנתיים פתח המותג בוטיק בקניון האופנה בתל-אביב בו נמכרים מוצרי האיפור, טיפוח ובישום, וכן קולקציות מוצרים מיוחדות ובמהדורות מוגבלות. מהמותג לא נמסר האם ישנה היתכנות לפתיחת בוטיק אופנה בישראל.

בדומה לבוטיק בתל-אביב, גם הבוטיק בממילא, שיפתח ביולי 2020, יציע שילוב ייחודי של  מוצרי איפור טרנדיים, טיפוח יוקרתי ופורץ דרך, ואת מגוון הבשמים האייקוני של המותג. לצד איפור, טיפוח ובישום גם בבוטיק זה יוקדש חלל גדול לליין הבישום והלייפסטייל העונה לשם Maison Christian DIOR שצבר מיליוני אוהדים נלהבים ברחבי העולם.

לראשונה, ימכרו בישראל גם אביזרי אופנה של מותג היוקרה, בדומה לבוטיק הדגל בשנחאי, כמו, צעיפי משי בעבודת יד, מהדורות מוגבלות של קולקציות האיפור האופנתיות המשולבות בפריטי עור וקולקציות משתנות של הטרנדים החמים לעונה.

"פתיחת הבוטיק הנוסף בישראל, בהמשך ישיר להצלחת הבוטיק בקניון TLV בתל אביב, הינה הבעת בטחון ברורה בהתרחבות המותג בישראל", אומרים ב-Dior.

כל מיקום של חנות נבדק בקפידה

בית האופנה הצרפתי, שהוקם בשנת 1946 על ידי מעצב האופנה כריסטיאן דיור, נמצא בבעלות תאגיד LVMH, בראשו עומד האיש השלישי בעושרו בעולם לפי פורבס, ברנאר ארנו. ארנו מחזיק תחת תאגיד היוקרה שלו גם במותגים לואי ויטון, בולגרי, פנטי ביוטי, מואט, פנדי וסלין, ובסך הכל מהווה בית ל-70 מותגים. הוא ידוע כמי שנוהג לבדוק בזכוכית מגדלת כל מיקום לפני פתיחה של אחת מחנויות המותגים שבבעלותו. כך, למשל, הוא ביקר בנכס בשאנז אליזה פעמים אין ספור לפני שאישר חנות חדשה של Dior ליד שער הניצחון, שנפתחה בקיץ 2019, למרות מידע שהעיד על כך שבעל הבית הקודם לא נהנה מתנועה או מכירות.

ב־1984, כשגילה ארנו שבית כריסטיאן דיור מוצע למכירה, הוא זינק. מאז רכש עוד עשרות מותגי יוקרה וכיום שווי השוק של תאגיד LVMH עומד על 214 מיליארד דולר. Dior הוא בין המותגים הנחשקים ביותר של הקבוצה וסך מכירות המותג ב-2019 מוערך על ידי פורבס בכ-55 מיליארד דולר.

לחנות Dior אונליין

צילומים: Dior

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.