חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הרב מוטי אלון הורשע בביצוע מעשה מגונה בכוח בתלמידו

דרמה בציונות הדתית: הרב מוטי אילון תקף מינית את תלמידו, בן 17 בעת המעשה, כך קבע הבוקר (ד') בית משפט השלום בירושלים שהרשיע את הבכיר בציונות הדתית בביצוע מעשה מגונה בכוח והביא לסיומה את הפרשה שהתפוצצה לפני שלוש שנים.

עוד טרם ניתן פסק הדין בבית משפט השלום בירושלים, סערו אתמול הרוחות בעקבות ראיון שהעניק יממה קודם לכן חושף הפרשה, נשיא פורום "תקנה", הרב יעקב אריאל.

בראיון, שפורסם שלשום באתר "כיפה" ונערך לפני כשנה, טען אריאל כי גם אם אלון לא יורשע בדין, הוא עדיין אשם. "הרב אלון פגע בתלמידיו בצורה קשה מאוד לפני שנים רבות, והם נשאו את הפגיעה שנים רבות".

הרב אלון | צילום: מתוך ויקיפדיה

"מי שהעידו (במהלך המשפט) היו דגי רקק, הלווייתנים לא הגיעו", טען הרב אריאל בראיון והוסיף: "הוא הודה בעובדות, סיפר שזו מעידה חד פעמית, שזה לא יקרה יותר".

באתר פורום תקנה פורסמה הבוקר הודעה ובה נכתב: "התלונות שהובאו בפני פורום תקנה אינן אלה המופיעות בכתב האישום הנוכחי. התלונות שנשמעו בפני חברי פורום תקנה לא היו עבירות פליליות בעת ביצוען, או שחלה לגביהן התיישנות".

"התלונה שבגינה הוגש כתב האישום היתה בגדר עבירה פלילית בעת ביצועה , ולכן הופנתה למערכת המשפטית. הפורום חוזר על הודעתו וקובע כי על הרב מוטי אלון לחדול מכל פעילות רבנית ציבורית, מכל תפקיד חינוכי וניהולי, ומכל ייעוץ אישי ביחידות. יודגש כי הטיפול המשפטי, יהיו תוצאותיו אשר יהיו, אין בו כדי לשנות את עמדתו של הפורום ואת אזהרתו לציבור. פורום תקנה ימשיך לעמוד לרשות נפגעי ניצול מיני, וישתדל לעזור להם ככל שניתן".

מקורביו של הרב אלון זעמו אתמול על פרסום הדברים. לטענתם, "מדובר בניסיון להשפיע על השופטים".

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן