Forbes Israel Logo

השקעה של מיליארד וחצי דולר, גג נפתח ומסכי HD ענקיים: קבלו הצצה לאיצטדיון המתקדם בעולם

השם עדיין לא נקבע, אבל הבנייה כבר החלה לפני חצי שנה ובמאי 2017 צפויים חובבי הפוטבול באטלנטה להכנס לאיצטדיון המתקדם והמרשים ביותר בעולם, שעלות בנייתו נאמדת בכמיליארד וחצי דולרים. האיצטדיון החדש יכיל עד 75,000 איש (איצטדיון סמי עופר החדש בחיפה מכיל לצורך ההשוואה 30,600 איש) והוא יכלול גג נפתח בהתאם לתנאי מזג האוויר, מסכי ענק בהפרדה גבוהה, אזורי מסחר ומסעדות, מתחם VIP בסמוך למגרש ועוד לא מעט שירותים לרווחתם של אוהדי הספורט.

האיצטדיון החדש יהיה המגרש הביתי של קבוצת ה-Atlanta Falcons המקומית שמשחקת בליגת ה-NFL וכבר כעת הלו״ז שלו מיום הפתיחה ועד 2020 מלא כמעט לחלוטין. בקבוצה החליטו לגייס משקיעים רבים, במטרה להפוך את האצטדיון הביתי שלהם לאטרקציה תיירותית מרשימה – מתוך האמונה כי אלפי צופים יגיעו למשחקי הקבוצה אך ורק בשביל לחוות את האצטדיון המתקדם. כך, מקווים ראשי הקבוצה, גם השקעת העתק תוכיח את עצמה כמשתלמת.

האצטדיון המשוכלל כולל, כאמור, לא מעט אטרקציות. העיצוב המיוחד מבטיח כי מדובר יהיה באחד המבנים המסקרנים בארה"ב, והחיפוי העצום אשר יקיף את המבנה כולו אמור לספק גם הגנה מירבית מפניה מזג האוויר. מעל כולם בולט גג המבנה המיועד, אשר צפוי להציג מנגנון טכנולוגי מרשים במיוחד, אשר יאפשר לפתוח ולסגור את מתחם האצטדיון כולו בלחיצת כפתור – ובאופן מרשים ויפהפה.

האצטדיון צפוי להיפתח, כאמור, כבר בשנת 2017 – ובקבוצה טוענים בתוקף כי לוחות הזמנים אינם ניתנים לדחייה. אך אם מעניין אתכם לצאת לסיור באצטדיון המפואר כבר עכשיו, חברת הבנייה האמונה על העבודות פרסמה לאחרונה סרטון הדמיה מיוחד, אשר מציג את המבנה המפואר ואת הטכנולוגיות המרשימות אשר הוא יכלול. להשלמת החוויה, ממליצים יוצרי הסרטון, קרנו גם לחמניה עם נקניקיה (המזון המסורתי במשחקי הפוטבול האמריקאי), ואיכלו אל מול המסך. 

לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: השקעה ראשונה לעליבאבא בישראל – חברת Visualead

עוד בגיקטיים: לחובבי האקסטרים: RideOn הישראלית מציגה משקפי סקי עם מציאות רבודה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.