חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

התחליף ל-Reader? דיווח: גוגל תשיק את Google Play News

האם גוגל מצאה מחליף לשירות ה-Reader שלה בדמות אזור מיוחד המוקדש לחדשות בחנות ה-Play Store? על פי דיווח שעלה בבלוג Android Police, נראה שגוגל נערכת להשקת חלק חדש בחנות ה-Play שלה, אשר יקרא Google Play News.

השירות החדש יגיע כתוספת לשירותים הקיימים ב-Google Play: אפליקציות, ספרים, מגזינים וסרטים אשר מוצעים לרכישה באמצעות חנות האנדרואיד המקוונת. לפי הדיווח בבלוג תוכן החדשות יגיע כ"נושאים" ו-"מינויים", בדומה לשירות Newsstand המקביל של חברת אפל למערכת ההפעלה iOS.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ככל הנראה, אזור החדשות יהיה מיועד לסמארטפונים וטאבלטים בעלי מערכת ההפעלה אנדרואיד. קובץ Javascript אשר נמצא על גבי השרתים של Google Play חשף את כוונות החברה העתידיות. אמנם הטקסט "Google Play News" מוזכר בקובץ רק פעם אחת, אך מחרוזות טקסט רבות הנכללות באתר מאשרות את דבר השקת השירות החדש בקרוב.

צילום: רויטרס

רוב הטקסט בקובץ ה-Javascript המדובר זהה כמעט לחלוטין לחנות המגזינים של Google Play, מה שאומר שככל הנראה שני החלקים באתר יהיו דומים, הן מבחינת השימוש והן מבחינת הקוד. כמו כן, נראה כי מקטע ה-Google Play News צפוי להיות צבוע בצהוב, על פי קוד CSS שהתגלה בנוסף.

לאחרונה פורסם כי במסגרת רה ארגון שמבצעת גוגל, היא עתידה לסגור את שירות ה-Reader הוותיק שלה ב-1 ביולי ועל מנת לאפשר למשתמשי השירות לבצע מעבר חלק – הודיעה על המהלך תקופה ארוכה לפני.

נכון לעכשיו, בכל מקרה, נראה ש-Google Play News נמצא בשלבי בנייה ועדיין לא מוכן להשקה רשמית, אך אין ספק כי עבור גוגל מדובר במהלך הגיוני וטבעי, שכן קריאת חדשות במכשירים ניידים היא פעילות פופולרית. במיוחד כאשר בזמן האחרון גם העיתונות המודפסת מתחילה לעבור אל תכנים דיגיטליים ושירות ה-Newsstand של אפל תופס תאוצה.

לידיעה המקורית
לא רק סרגלי כלים: פריון משיקה אפליקציית מייל לאייפד
מדלגת על התור: דרופבוקס רוכשת את מיילבוקס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן