Forbes Israel Logo

ה-LG G4 הושק בארץ; מה היתרונות וכמה הוא יעלה?

מכשיר הסלולר החדש מבית היצרנית LG, ה-G4 המדובר, הושק היום רשמית בישראל. המכשיר ישווק בארץ החל מה-2 לחודש יוני הקרוב, ומחירו צפוי לעמוד על 3,400 ₪ לכל הפחות. מדובר במכשיר הדגל החדש של יצרנית הטלפונים הקוריאנית, אשר עורר כבר את סקרנותם של מיליוני משתמשים ברחבי העולם. הדגם החדש הוא ה"יורש" של דגם ה-G3 של החברה, אשר נחשב לאחת ההצלחות הגדולות בתחום בשנים האחרונות ומכר מיליוני יחידות ברחבי העולם.

"הLG G4- הוא מכשיר בעל מאפיינים וטכנולוגיות חדשות שלא נראו עדיין בסמארטפונים, עם המצלמה המתקדמת בעולם, המסך החד בעולם, ממשק משתמש שמותאם אישית לכל אחד ואחת, עיצוב ייחודי וכמובן סוללה עוצמתית נשלפת וחריץ הרחבת זיכרון", אמר סמנכ"ל השיווק של חברת LG בישראל, זיו קוריצקי. "אנו גאים ב-G4 וסמוכים ובטוחים, על בסיס ההצלחה של G2 ו-G3, שהוא יתקבל בהצלחה גדולה בשוק בישראל".

צילום: יח"צ

אחד המאפיינים המסקרנים ביותר במכשיר החדש והנוצץ היא המצלמה הממוקמת בגב המכשיר. מדובר במצלמת 16 מגה פיקסל מתקדמת, אשר אמורה לספק תמונות באיכות גבוהה במיוחד, גם בתנאי תאורה בעייתיים. המצלמה כוללת גם עדשה עם מפתח צמצם F1.8, אשר מאפשרת, לפי אנשי החברה, את כניסתה של כמות אור גבוהה ב-80% ביחס למצלמות המוכרות בשוק כיום. בנוסף ניתן לבצע צילום ידני במכשיר – כך שצלמים בעלי מיומנות גבוהה במצלמות ריפלקס יוכלו לשלוט בפוקוס, בחשיפת האור ובמגוון גורמים נוספים כדי לעצב את התמונה בעצמם וללא תורך בפילטרים מלאכותיים. בנוסף, המכשיר הוא הסמארטפון הראשון אשר מציג את גרסת הממשק החדשה של החברה, LG UX 4.0.

בחברת התקשורת פרטנר פתחו היום את ההרשמה המוקדמת להזמנת המכשיר החדש, כש-300 הנרשמים הראשונים אף יזכו בשורת הטבות דוגמת מגן מסך, מטען לרכב וכיסוי סיליקון בחינם. בנוסף, בחברה מציעים החזר כספי בהחזרת מכשיר ישן ללקוחות כל החברות (בהתאם לדגם המכשיר המוחזר).

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן