Forbes Israel Logo

וידיאו: הצמיד שיעביר את הטקסט מהסמארטפון אל היד שלכם

אחד מהטרנדים העולים בתקופה האחרונה הוא השעונים החכמים. מדובר באביזר משלים למכשיר הסמארטפון, המיועד לעזור למשתמשים לקבל הודעות ומסרים גם מבלי להוציא את מכשיר הסמארטפון מכיס המכנס או מהתיק. כעת, פרוייקט קיקסטארטר חדש מעוניין להפוך את התהליך לפשוט אפילו יותר, באמצעות עיצוב אלגנטי והתמקדות בפיצ'ר אחד: קריאת טקסט.

הפרוייקט, LinkMe מציג צמיד LED חכם המתחבר אל מכשיר הסמארטפון באמצעות בלוטות', ומסוגל להציג הודעות טקסט, עדכונים מהרשתות החברתיות, תזכורות שונות ושלל התראות – כל עוד אלה מגיעות בתצורת טקסט. הצמיד, העשוי מכרום מגיע עם תצוגת LED גמישה הכרוכה סביבו, ועליה מוצג הטקסט בצבע כחול בוהק. מדובר בקונספט דומה לזה הקיים בשלטי חוצות, כאשר הצמיד מתפקד גם כשעון לכל דבר, ומסוגל להציג את השעה הנוכחית.

אביזרים משלימים למכשיר החכם

בחלק השאלות והתשובות של הפרוייקט, מציינים היזמים כי הצמיד עתיד להיות עמיד בפני מים וככל הנראה יכלול סוללת Li מפלסטיק, כאשר התקווה היא להשיק סוללת אלומיניום בהמשך. עוד נכתב כי חיי הסוללה של הצמיד עתידים להיות כשבועיים בין הטענה להטענה, כך שהמשתמשים לא צריכים לזכור להטעין את הצמיד בכל ערב, כפי שעושים כיום עם מכשיר הסמארטפון שלהם.

הפרוייקט, שרק עלה לאוויר, מעוניין לגייס סכום של 100 אלף דולרים עד ה-5 במאי, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה הצליח לגייס למעלה מ-18 אלף דולרים. משתמשים המעוניינים לרכוש את הצמיד יתבקשו לשלם סכום הנפתח ב-99 דולרים, כאשר ברגע שהמלאי המוקדם יגמר המחיר יטפס ל-120 דולרים והמחיר הסופי של הצמיד, במידה ויגיע לחנויות, יעמוד על 150 דולרים. במידה ואתם רוצים להיות חלק מצוות הבדיקה של המוצר החדש ולקבל את הצמיד לפני כולם, תתבקשו להפרד מ-500 דולרים עבור הזכאות.

היזמים העומדים מאחורי הפרוייקט התייחסו לעניין הפרטיות, שבו כל מי שנמצא לצידו של הצמיד יכול לקרוא את ההודעה וציינו כי באמצעות אפליקציה יעודית, יוכלו משתמשי הצמיד להגדיר אותיות או צירופים מסויימים לתיאור איש קשר או סיטואציה מסויימת. כך למעשה יוכלו "להצפין" את ההודעות השונות, על מנת שלא יהיו ברורות וזמינות לכל מי שמסתכל על פרק היד שלכם.

בשורה התחתונה, מדובר בקונספט נוסף של שעון חכם המתחבר אל המכשיר הסלולרי שלכם – כאשר בניגוד לדגמים הקודמים שכבר יצא לנו לראות, מדובר הפעם במוצר הרבה יותר מעוצב ומרשים מהם. האם הוא יעבוד בצורה האידיאלית? נאלץ להמתין ולראות.

לכתבה המקורית באתר ניוזגיק.

כתבות נוספות מניוזגיק:

תסמונת היזם הנלהב וכיצד להמנע ממנה

וייבר משיקה אפליקציית Windows Phone 8

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.