חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

זהבה דנקנר: "קראו לנוחי 'מלך ישראל', אבל הוא רק רצה להצליח"

ני נורא כועסת על העליהום שנעשה לנוחי, הוא לא במקומו. זו תחושה כואבת מאוד, משום שאדם מנסה לעשות כל שביכולתו כדי להציל את החברה ומנסים רק לעקוץ אותו ולא לעזור לו. זה פשוט לגנאי" – כך אמרה הבוקר אימו של נוחי דנקנר, זהבה, בראיון לגלי צה"ל.

"יש כאן צרות עין, אני לא מבינה למה לאדם שתורם כה הרבה למען הארץ, בכל נשמתו, למה לעשות לו את זה", הוסיפה דנקנר, לשעבר דירקטורית באי.די.בי. "נוחי הוא לא אדם שבורח, השורשים שלו פה, ארץ ישראל חשובה לו. ברגע שיתנו לו עוד צ'אנס הם ירוויחו מזה. מה הם ישיגו מזה שהם יצרו את צעדיו? אם הם יעזרו לו הם יצאו נשכרים, ולדעתי כרגע הם רק יפסידו".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

על הפגישה הלילית במהלכה גובש הסדר החוב מאחורי גבו של דנקנר: "אני חשבתי שזה רשע. אנשים צרי עין רוצים רק להוריד ולהשפיל בן אדם. אולי ההצלחה שלו עשתה להם לא טוב. כשאומרים מהלך לגיטימי צריך להחשיב גם את כל המלהכים בשוק העולמי, ולעשות את הדברים בהתאם למצב. צריך לתת לו גם את האפשרות לצאת מהמצב הזה. אלה אנשים שרוצים להשתלט על חברה שאנשים אחרים טורחים לגביה. נוחי לא יפקיר את החברה במצבה הקשה. צריך לתת לו את האפשרויות לסדר את כל הדברים, הוא לא מתכוון לברוח".

נוחי דנקנר | צילום: יח"צ

זהבה דנקנר סיפרה כי דיברה עם הוחי במהלך סוף השבוע: "אמרתי לו שהוא יצליח ושיש לו את הכוחות והכשרונות להצליח. נוחי בחור מוכשר וחכם מאין כמוהו וצריך לתת לו את הצ'אנס. לא נאמרה מצדו המילה האחרונה. הוא מתכונן להילחם בדבר הזה. אנשים צריכים לתת בו אמון ולתת לו את האפשרות להצליח, אם הוא יצליח גם אחרים יצליחו. אני מכירה את נוחי, הוא רוצה להגיע למטרה בכל הכוחות, ויש לו את הכוחות".

"הוא היה נערץ, כולם העריצו אותו,, סיכמה דנקנר. "'נוחי מלך ישראל', קראו לו, אבל הוא רק רצה להצליח במה שעשה. די קשה לו, זה ברור, אבל יש מסביבו גם אנשים טובים ואנשים שאוהבים אותו, ולאהוב בוס זה לא קל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן