Forbes Israel Logo

זמין לכולם מהיום: הטמעת פוסטים מפייסבוק בכל מקום

פייסבוק עשתה הלילה (ה‘) עוד צעד עבר הפיכתה מרשת חברתית גרידא למקור חדשות מוסמך. זאת, כאשר החלה לאפשר הטמעה של פוסטים ציבוריים באתרים חיצוניים. באופן זה, אם למשל לוחם אופוזיציה סורי מפרסם סטטוס על ירי כימי בחומס ברגע זה ממש, תוכלו להעתיק את הקוד של הפוסט ולהטמיע אותו בבלוג חדשות המזרח תיכון שלכם.

והרי החדשות, מפי פייסבוק

רק לפני כחודש הציגה פייסבוק את פיצ‘ר ההטמעה החדש, אך טענה כי הוא יהיה זמין רק ללקוחות מסויימים מאוד, דוגמת CNN, מאשאבל והפינגטון פוסט. כעת, היא פותחת את האפשרות לכלל המשתמשים, על שלל אתריהם.

בהתאם לפייסבוק, הענקית החברתית עשתה את זה בסטייל, כאשר איפשרה הטמעה של סרטוני וידאו הכלולים בפוסט (ולא, לא רק סרטוני אינסטגרם), כמו גם תצוגת מובייל מצויינת. בנוסף, החברה הקלה על העתקת הקוד מהאתרים בהם כבר בוצעה ההטמעה, כך שהוויראליות שלה עשויה לגדול, ויחד עמה רווחי הרשת עצמה.

רוצים להטמיע פוסט שמצא חן בעיניכם? כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על אייקון הגלובוס הקטן שמראה את הגדרות ההפצה של הפוסט. אם הוא מסומן כ"ציבורי", תוכלו לבחור את אפשרות "הטמע פוסט" מתוך התפריט שנפתח. תקבלו בתמורה קוד HTML אותו תוכלו להעתיק ולהטמיע.

אם אתם משתמשים בוורדפרס, תוכלו להוריד פלאגין חדש, שיאפשר לכם להטמיע את הפוסט הפייסבוקי בהעתקת לינק בלבד. יש לציין, כמובן, כי תוכלו להטמיע את הפוסט גם ללא הפלאגין, על-ידי העתקת קוד ההטמעה (ממש כמו הטמעת סרטוני יוטיוב). ההטמעה כמובן לא תהפוך את הפוסט לשלכם, אלא תפתח חלון בו נראה הפוסט הפייסבוקי. עד כדי כך פייסבוקי, שהקוראים שלכם יוכלו לעשות לו לייק ואף להגיב ישירות מהחלון.

משתמשי פייסבוק, שימו לב: כפי שציינו לעיל, רק פוסטים שהוגדרו כציבוריים (Public) יוכלו להיות מוטמעים באתרים השונים. אם אתם רוצים שהפוסטים שלכם לא יוטמעו, דאגו לשנות את הגדרות הפרטיות שלכם.

בכך כמובן רודפת פייסבוק אחרי המתחרה הגדולה ביותר שלה, טוויטר. רוב צרכני החדשות בעולם כבר יודעים שאין כמו הציפור המצייצת כמקור חדשות מהיר ואמין בזמן אמת (J14, זוכרים?) ואת אפשרות ההטמעה של ציוצים באתרים חיצוניים טוויטר השיקה כבר ב-2010, כך שניתן לומר שהבשורה של פייסבוק משמחת, אבל קצת, איך ננסח את זה, מאוחרת.

יש לציין שלא מדובר בפיצ‘ר הראשון אותו פייסבוק מעתיקה מטוויטר. קדמו לו ההאשתגים, הנושאים העכשוויים והפרופילים המאומתים. כעת שוקלת פייסבוק גם לאפשר הצגת פוסטים בנושאים חדשותיים עדכניים בסדר כרונולוגי, ואם זה נשמע לכם מוכר, כנראה שגם אתם חיים בטוויטר.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

מצעד הגאדג'טים השבועי

סוללה שאינה נגמרת לעולם: Sol Chip מגייסת 2.5 מיליון דולר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.