Forbes Israel Logo

זמן זה כסף: היזם הישראלי שעוזר לאמריקאים לקבוע יותר פגישות – בהרבה פחות זמן

רמי גורלי הוא מנכ"ל ומייסד שותף של ScheduleOnce, יישום שמטרתו הפחתת זמן ההתעסקות באימיילים לצורך קביעת פגישות. היישום מאפשר לך לשלוח קישור לאדם איתו אתה מעוניין לקבוע פגישה, המראה לו את הזמנים בהם אתה פנוי, האדם יכול לבחור עד שלוש מועדים שעובדים בשבילו וברגע שתאשר אחד, הפגישה מתווספת אוטומטית ללוח השנה הדיגיטלי שלך.

גורלי פיתח את היישום ב-2006 וכיום ליישום מעל 70 אלף לקוחות, החל מאנשים פרטיים ועד לחברות עסקיות גדולות המשתמשות ביישום בכדי לתאם פגישות לכלל עובדיה. מחיר היישום נע בין 5 דולר לחודש, עבור הגרסה הבסיסית ועד 49 דולר לחודש ללקוחות ארגוניים.

חלק ניכר מצמיחתה של ScheduleOnce התרחש החל מ-2011 לאחר שגורלי וקבוצתו התעסקו ושינו את התוכנה במשך שנים אך "ברגע שהתוכנה התאימה לרצונות השוק, האפליקציה תפסה מהר יותר משציפינו" מספר גורלי.

גורלי מתייחס ברצינות רבה לתהליך פיתוח המוצר והוא אפילו מקבל חלק מקריאות השירות של הלקוחות, כאשר הצוות שלו לא זמין – המשוב שהוא מקבל מהלקוחות בדרך זו הוא בעל ערך רב. "אני כנראה מעורב יותר בתכנון המוצר מרוב המנכ"לים", הוא אומר, "המוצר מאוד חשוב לי".

גורלי מנהל את החברה שלו מישראל אך 90% ממשתמשיו נמצאים בארה"ב, הנעת התפשטות היישום מתבצעת בעיקר על ידי פרסום מפה לאוזן, באמצעות מתכננים פיננסיים ואנשי מקצוע המתפרנסים מפגישות עסקיות. היישום של גורלי מייעל את תכנון הזמנים שלהם וכך "הם יכולים להיות ביותר פגישות, והמשמעות של פגישות רבות יותר היא עוד כסף" אומר גורלי.

ישנה תחרות רבה בתחום לוחות הזמנים, כמו למשל עוזרים וירטואליים זולים אשר מביאים עמם את היתרונות של ניהול שיחה עם אדם וקבלת עזרתו. אם ScheduleOnce עדיף מאשר החלופות האחרות הנמצאות ברשת, גורלי אינו יכול לענות מאחר ולא ניסה אותן אך הוא מספר כי לאחר שבחן את היישום שלו על פני חודש שלם ובעזרת לוח השנה של גוגל, הוא הרגיש כי השימוש ביישום חוסך לו כשעתיים בשבוע של התעסקות בקביעת פגישות באימיילים. בנוסף הוא מספר כי היישום עזר לו להיות ריאליסטי יותר לגבי כמה פגישות ופעילויות ניתן לדחוס ליום אחד. ובאותה הדרך לעגן את הזמן המשפחתי מחות למשרד בצורה טובה יותר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.