Forbes Israel Logo

חברת דניה סיבוס זכתה במכרז להקמת מבני הסמך בנמל התעופה בתמנע

חברת דניה סיבוס, זרוע הבניה והתשתיות של קבוצת אפריקה ישראל, הודיעה היום כי זכתה במכרז של רשות שדות התעופה, במסגרתו תבצע הקמתם של מספר מבני סמך מורכבים הנדסית בנמל התעופה החדש בתמנע, ע"ש אילן ואסף רמון.  

הפרויקט מוערך בכ-116 מיליון שקל ויכלול הקמתם של מבני סמך שעתידים לשרת את נמל התעופה בפעילותו השוטפת וביניהם: מגדל פיקוח בגובה 45 מ"ר, מרכז אנרגיה, מאגרי מים, מנהרת שירות, מבנה שער, מבנה בידוק ביטחוני ומבנה אנטנת שידור. הקמת המבנים צפויה להתחיל עם חתימת החוזה.

תמונה: משרד אדריכלים מן שנער

נמל התעופה החדש, ימוקם כ-19 ק"מ צפונית לאילת וישמש כנמל תעופה נוסף של מדינת ישראל שצפוי אף להחליף את נמלי התעופה אילת ועובדה. הנמל יתפקד כנמל בינלאומי לטיסות פנים ארציות ולטיסות בינלאומיות, ויכלול מסלול המראות ונחיתות באורך 3,600 מ"ר שיאפשר למטוסי סילון גדולים להמריא ממנו לכל יעד באירופה.

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס ציין כי "הזכייה במכרז להקמת נמל התעופה תמנע תואמת את האסטרטגיה של החברה לכניסה והרחבת תחומי פעילות חדשים בארץ ובעולם הסינרגטיים לפעילותה העסקית אשר טומנים בחובן פוטנציאל עסקי גדול להגדלת מקורות הרווחיות והצפת ערך למשקיעים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.