Forbes Israel Logo

חברת WIX הישראלית רוכשת את DeviantArt ב-36 מיליון דולר

לא רק חברות סטארטאפ וטכנולוגיות – Wix הישראלית רוכשת גם קהילות. היום (ה') הודיעה החברה כי רכשה את DeviantArt, אחת מקהילות המעצבים והיוצרים הגדולות בעולם תמורת 36 מיליון דולר.

מהצד של פלטפורמת הקמת האתרים, Wix תספק למשתמשי DeviantArt גישה נוחה לכלים ייעודיים שעוצבו במיוחד כדי לעזור לאמנים בצמיחה ליצור ולהציג את הקריאטיביות שלהם אונליין ולבנות את המותג שלהם. משתמשי Wix ייהנו מגישה לקהילת האמנים והמעצבים של DeviantArt שמונה כ-40 מיליון משתמשים ולמאגר היצירות שלהם שמונה יותר מ-325 מיליון יצירות ייחודיות.

אבישי אברהמי מנכ"ל ושותף מייסד של Wix אמר בתגובה לרכישה: "במהלך כל 16 שנות ההיסטוריה שלה, DeviantArt בנתה קהילת אונליין מרשימה, לויאלית, מעורבת מאוד, המייצרת באופן קבוע אמנות מרהיבה ועיצובים". אברהמי הוסיף: "הקהילה של DeviantArt מוכשרת, איתנה ורעבה למומחיות מוצר נוספת. אנחנו מבינים את ההתלהבות שלהם, חולקים את החזון הקריאטיבי שלהם ושמחים להציע את הכוח של הפלטפורמה של Wix למיליוני האמנים שלהם".

קהילת המעצבים הגדולה בעולם | צילום: fotolia

DeviantArt משמשת לתצוגה, קידום, וחשיפת העבודות של משתמשיה הרבים. לאתר כ-45 מיליון מבקרים ייחודים כל חודש. חברי הקהילה מקיימים ביניהם מפגשים דוגמת ה-deviantART Summit וה-deviantART World Tour ועוד. המיזם הוקם על ידי ארבעה יזמים בשנת 2000 והוא גייס מאז כ-14 מיליון דולר, כשבין המשקיעות גם Autodesk. כחלק מהרכישה, יצטרף אנג'לו סוטירה, מנכ"ל ושותף מייסד של DeviantArt, לצוות ההנהלה של Wix, ואיתו יצטרפו ל-Wix גם כל שאר עובדי החברה.

בתגובה לרכישה מסר סוטירה: "ייסדנו את DeviantArt על מנת להגשים את הרוח והחזון הטמון בכל אחד ואחד מהמשתמשים, באמצעות יצירת פלטפורמה המוקדשת לשיתוף החזון והכישרון של קהילת האמנים עם העולם". סוטירה הוסיף: "המאמץ המשותף עם Wix יוצר הזדמנויות נוספות לחדשנות שלא נראו כמותן באינטרנט ויצירת ערך משמעותי לחברי הקהילה שלנו. אנחנו מצפים בכיליון עיניים להיות חלק מהצוות של Wix, ואנו מוחמאים מהכבוד והאהבה שהם הראו לקהילה שלנו".

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

החלפנו את האשראי בטבעת של ויזה ויצאנו לשופינג בלונדון

ההכרזה הדרמטית של נאס׳׳א: גילינו 7 כוכבי לכת דמויי כדור הארץ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.