Forbes Israel Logo

חבר טלפוני: עוד אפליקציות שחבל לפספס- ומדוע

Fedex: משלוח בלב שקט

כבר לא צריך לדאוג מה יעלה בגורלו של פריט ששלחתם באמצעות חברת שליחויות. חברת Fedex הוותיקה מציעה ללקוחותיה אפליקציה ידידותית, שמאפשרת באמצעות הזנת מספר פריט להתעדכן אונליין בסטטוס של המשלוח, להוסיף הערות, למצוא את הסניף הקרוב ועוד.

מחיר באפסטור: חינם

המשמרות שלי: תארגן לכם את העבודה

עובדים במשמרות? "המשמרות שלי" היא מעין מערכת לניהול השעות והשכר, שתסייע לכם לחשב כמה כסף מגיע לכם. לאפליקציה ממשק ניהול ידידותי המאפשר לסמן זמני התחלה וסיום, היא יודעת גם לבצע סיכומים תקופתיים, לייצא מידע לטבלאות אקסל או אימייל ועוד.

מחיר באפסטור: 0.99 דולר

Itiul: לחרוש את הארץ והעולם

מטיילים בארץ או בעולם וזקוקים למידע? Itiul הוא מעין מדריך טיולים אישי לאזורים אטרקטיביים. האפליקציה מספקת מגוון של כלים ואפשרויות לצרוך תוכן על המקום בו אתם נמצאים – לרבות מפות, תמונות ואפילו הסברים קוליים. יתרון משמעותי הוא שהאפליקציה פועלת ללא צורך בחיבור לאינטרנט.

מחיר באפסטור: חינם

Shazam: כששיר לא יוצא מהראש

לטובת צרכני האפליקציות החדשים, נציין גם את האפליקציה המוצלחת הוותיקה. ניסיתם להיזכר ללא הצלחה בשם של שיר או של מוזיקאי, שלא מפסיק להתנגן לכם בראש? Shazam יודעת לזהות כל שיר שהיא "שומעת" ומאפשרת מספר רב של פעולות – להקשיב לו, לקנות אותו, לתייג ולשתף אותו, או לקבל את מילות השיר.

מחיר באפסטור ובמרקט: חינם

Google Sky Map: כשמאבדים את הצפון

הברקה מדהימה נוספת מבית היוצר של גוגל: כל מפת הכוכבים בהישג יד אצלכם באנדרואיד. רוצים להרשים בדייט רומנטי או סתם מרגישים קצת אבודים? הטכנולוגיה עומדת לצדכם. רק כוונו את המכשיר אל השמים – ומיד תגלו אילו כוכבים מנצנצים מעליכם.

מחיר במרקט: חינם

How to Tie a Tie: כדי להרגיש מעונבים

אם באמת אין ברירה וחייבים לענוב עניבה – גם בשביל זה יש אפליקציה. מתברר שיש 12 דרכים שונות לקשור את פריט הלבוש המרתיע. באמצעות דיאגראמות ויזואליות ברורות, תוכלו לבצע את המשימה.

מחיר במרקט ובאפסטור: חינם

Travel tracker: שימושית לנוסע המתמיד

האפליקציה מכילה ומנהלת את כל המידע הדרוש לקראת ובעת נסיעה לחו"ל, וכמו שאנחנו כולנו יודעים – יש המון מידע כזה. האפליקציה מסנכרנת את "יומן המסע" עם היומן שלכם, מעדכנת באופן דינאמי את מצב הטיסה (ושומרת בזיכרון לצורכי מעקב – כולל מעקב אחר תוכנית הבונוסים של נוסעים מתמידים). כמו כן, היא מאפשרת להעלות תמונות, מעדכנת במצב מזג האוויר באזור היעד ועוד.

מחיר באפסטור: 2.99 דולר

עולם הרכב: דואגת למכונית שלכם

לא יודעים מהו לחץ האוויר הנכון בצמיגי המכונית, או לא זוכרים מתי הטיפול הבא? "עולם הרכב" היא אפליקציה חמודה המקלה בתחזוקה השוטפת של הרכב, נותנת טיפים אודות שמירה על האוטו ואף מספקת דוח מובנה למילוי פרטים במקרה של תאונה (בתקווה שלא נצטרך לעשות בו שימוש).

מחיר באפסטור ובמרקט: חינם

שירות.נט: לתמיכה טכנית הקישו…

כבר לא צריך להמתין בזמן שמקשיבים לתפריטים המייגעים של שירותי הלקוחות בחברות הגדולות: שירות.נט הוא שימושון מצוין המאפשר לנווט בתפריט הטלפוני בצורה ויזואלית, עד שאנו מגיעים לאופציה הרצויה לנו.

מחיר באפסטור ובמרקט: חינם

Fack-A-Message: כדי לברוח באלגנטיות

דייט לא מוצלח? פגישת עבודה שלא נגמרת? SMS חירום הוא בדיוק מה שאתם צריכים? האפליקציה הזו נועדה בדיוק למצבים כאלו. באמצעותה תוכלו לשלוח SMS מזויף משולח שתבחרו. הוא יופיע על הצג, ממש כאילו היה זה מקרה אמיתי. נורא מצטערים, אנחנו פשוט חייבים ללכת…

מחיר באפסטור: חינם

 

 

 

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.