Forbes Israel Logo

חג שמח: Whatsapp מאפשרת הורדה חינמית לרגל תקופת החגים

שירות המסרים המיידים Whatsapp הפך בימים אלה לאחת הדרכים הפופולריות ביותר לתקשורת בין אנשים באמצעות טלפונים סלולריים. בעוד האפליקציה באנדרואיד היא חינמית, גרסת ה-iOS מצריכה תשלום חד פעמי עבור האפליקציה. אך על פי חשבון הטוויטר הרשמי של WhatsApp, האפליקצייה בגרסת ה-iOS מוצעת כעת בחינם לתקופה מוגבלת כחלק מהחגיגה של עונת החגים.

"חג שמח! WhatsApp עבור משתמשי האייפון מוצעת עתה בחינם לזמן מוגבל", צייץ חשבון הטוויטר של WhatsApp. למרות שהחברה לא פירטה מה הוא משך הזמן המדיוק בהגדרת "זמן מוגבל ", ההנחה היא כי הדבר יימשך לפחות לאורך כל עונת החגים, כלומר עד ה-25 לדצמבר.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

האפליקצייה היא אמנם הפופולרית ביותר בין שירות המסרים המיידים המציעים שליחת מסרונים חינם, אך רק לאחרונה דיווחה Viber כי הגיעה ל-140 מיליון משתמשים ולא מן הנמנע כי יש קשר בין השניים וכי Whatsapp רוצה להגדיל את נתח המשתמשים שלה.

חינמי עכשיו גם למשתמשי האייפון | צילום: רויטרס

עד כה, המודל העיסקי של החברה הציע רכישה חד פעמית של 99 סנט ושימוש חופשי בשירותי החברה, אך כאמור החגים, כמו גם השירות החינמי של Viber, Tango ואפליקציות נוספות הביאו את החברה להכריז על השינוי הזמני.

בסוף אוקטובר 2011, בפעם האחרונה ש-Whatsapp עידכנה את מספר המשתמשים שלה, היא הודיעה כי היא מוציאה כמיליארד הודעות ביום – "כמה זה מיליארד הודעות? זה 41.7 מיליון הודעות בשעה, כמעט 700 אלף הודעות בדקה, ו-11574 הודעות בשנייה, כתבה אז החברה בהודעה רשמית שלה.

הבלוג מציין שעל פי הערכות מספר המשתמשים היומיים של האפליקצייה עומד על 100 מיליון ששולחים הודעות לחברים ולמשפחה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.