Forbes Israel Logo

חדש באינדיגוגו: צמיד ניטור כחול-לבן ב-99 דולר

צמידי ניטור קיימים למכביר – לא מזמן ערכנו כאן באתר השוואה בין 3 כאלו – ה-Up של Jawbone, ה-Fuelband של Nike וה-Flex של Fitbit אשר הושק לא מזמן גם בישראל. הצמידים הללו לא נועדו להפוך אתכם לחטובים או לגרום לכם לישון שנת ישרים במהלך הלילה, אלא בראש ובראשונה מדובר במכשיר שילמד אתכם הרבה על עצמכם ובמקביל ינטע בכם מוטיבציה שתאפשר לכם לנהל אורח חיים בריא יותר.

אך בעוד הצמידים שצויינו כאן מעל מסתמכים על חיישני תנועה, רמת הנתונים (וכמובן הדיוק) שהם יכולים לספק – מוגבלת. צמיד ניטור חדש, פרי פיתוח כחול-לבן הושק לפני מספק דקות בפלטפורמת גיוס ההמונים אינדיגוגו. מדובר על ה-Angel Sensor – צמיד המסוגל לנטר 4 פרמטרים מרכזיים בגוף האדם: טמפרטורת גוף, דופק, רמת חמצן בדם וניטור תנועה כמובן. בעוד שאר הצמידים מיועדים לספורטאים בעיקר, או לאנשים שמעוניינים לעקוב אחר הפעילות הגופנית שלהם (ספירת קלוריות, ספירת צעדים, ניטור שינה וכד') קהל היעד של ה-Angel רחב משמעותית, ויכול להיות שימושי גם עבור חוקרים, רופאים, ילדים הורים מודאגים וכד'.


צילום: יח"צ

"ה-Angel הוא הצמיד הראשון שמושק כ-Open Hardware", מספר יוג'ין ג'ורוב, מייסד הקמפיין ומנכ"ל החברה. "שאר הצמידים מסוגלים לעבוד עם אפליקציה אחת בלבד, כך שמפתחים לא יכולים לעשות בהם שימוש מעבר למה שהתכוונה החברה מלכתחילה. אנו מעודדים כבר מעכשיו מפתחים להגיע אלינו עם רעיונות כך שנוכל לעצב את הצמיד, ואת האקו-סיסטם שיוקם סביבו בהתממשקות מלאה עם המפתחים ועם קהל הרוכשים. אני מאמין שמוצר בעל חומרה פתוחה הוא חלק מה-DNA של רעיון ה-Crowdfunding".

100 אלף דולרים – זה מה שמקווים יוג'ין וחבריו לגייס במסגרת הפרוייקט, שיהיה פתוח לתקופה של 45 ימים בכדי לכסות חלק מעלויות הייצור, כאשר שאר הכסף כבר מגיע מידי משקיעים שגוייסו לפרוייקט. מהירי החלטה יוכלו להשיג את הצמיד (בצבעים שחור, או לבן) במחיר התחלתי משתלם למדי של 99 דולרים – סכום זהה למחיר בו ה-Fitbit Flex נמכר, כאשר לאחר מכן המחיר יעלה ל-135 דולרים. משתמשים שיהיו מעוניינים לרכוש יותר מצמיד אחד יוכלו לעשות זאת במגוון דילים שיוצעו במסגרת הפרוייקט עד לעסקה המיועדת לחנויות בה יוכלו לקבל 150 יחידות של המוצר בצבעים לבחירתם תמורת 15 אלף דולרים.

יוג'ין אף מקווה כי עם הזמן, הצמיד יהפוך להיות מעין "נביא" למצב הרפואי של המשתמש: "המודל שלנו מבוסס על כך שה-Angel יהיה על היד של המשתמשים כל הזמן. אתה הולך איתו – והוא שומר עליך. עם הזמן, הוא רק נהיה יותר ויותר חכם ויודע להתריע בפניך על מגוון שינויים או אי-נורמליזציה בפרמטרים השונים והרפואיים של הגוף – ובכך הוא גם יהיה מסוגל להציל חיים. כבר כאשר התחלנו לייצר באזז סביב הפרוייקט קיבלנו המון פניות ממפתחים – ופרוייקט המימון הוא המשך טבעי של יצירת הקשר עם האנשים ועם המפתחים שרוצים לייצר אקו-סיסטם סביב המוצר בהתאם לצרכי הקהל הרחב".

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

חמש חברות פרסום ישראליות שכדאי להכיר

קונדואיט מתפצלת ומתמזגת עם פריון


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.