Forbes Israel Logo

חדש: מברשת שיניים מודפסת אישית לצחצוח ב-6 שניות

הרבה דברים משוגעים כבר הומצאו מאז שמדפסות תלת המימד חדרו לחיינו, החל בצעצועים וכלה באקדחים, אבל דבר משונה כל כך עוד לא ראינו. ההמצאה החדשה נקראת בליזידנט ומטרתה ליצור דרך חדשה וזריזה במיוחד לפעולה אותה התרגלנו לבצע פעמיים ביום לפחות – צחצוח השיניים.

רופאי השיניים ממליצים נכון להיום לצחצח את השיניים במשך שלוש דקות, בטח שבבוקר ובלילה ומומלץ גם לאחר הארוחות. אם אין לכם זמן להשקיע את שלוש הדקות הללו, אל חשש, בליזידנט תעשה את העבודה בשש שניות בלבד.

מברשת השיניים החדשה מעוצבת באופן אינדיבידואלי כך שתתאים בדיוק, ואך ורק, לשיניים שלכם. על-מנת לבצע את ההתאמה הזו, עליכם לגשת לרופא השיניים ולבצע סריקה דיגיטלית של חלל הפה. באמצעות סריקה זו, שניתנת לביצוע אצל כל רופא שיניים, יכולה החברה לקבוע בדיוק היכן למקם את זיפי המברשת, כך שתוכל לדמות מצבים של נשיכה ולעיסה.

הזיפים עצמם מזכירים מאוד את הזיפים המרכיבים את מברשת השיניים הרגילה שלכם. לאחר מכן נעשה שימוש במדפסת תלת מימד על מנת לייצר את המברשת עצמה.
רוצים אחת כזו לעצמכם? שום בעיה. רק קחו בחשבון שמחיר המברשת עומד על 300 דולרים אם אתם גרים בצפון אמריקה (לא כולל התשלום לרופא השיניים עבור הסקירה הדיגיטלית), ושהיא תקפה לשנה אחת בלבד. אם אתם גרים בכל מקום אחר (בישראל למשל) המחיר עומד על 300 יורו.

לאחר שנה, כאשר תצטרכו להחליף את המברשת, תיאלצו להיפרד מסכום של 159 דולרים או יורו (בהתאמה למיקומכם, כאמור), וזאת בתנאי שבצעתם את ההזמנה תוך 13 חודשים מתאריך ההזמנה המקורית. ואם כל זה נראה לכם קצת דוחה ואתם רוצים שינקו את המברשת ויחליפו את הסיבים, זה לגמרי אפשרי, רק שהתענוג יעלה 89 דולרים או אירו.

מי החברה שעומדת מאחורי המוצר החדש? לא לגמרי ברור. בדף האודות של המוצר נכתב רק "אנחנו צוות בין תחומי ובין לאומי של רופאי שיניים, מהנדסי מחשבים ומומחים לטיפול דנטלי מונע. אנחנו משתפים פעולה על מנת לשפר באופן משמעותי את צחצוח השיניים, בעזרת שימוש בטכנולוגיה מודרנית".

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

הלהיט התורן באפליקציות הדייטינג ומה ניתן ללמוד ממנו

כרום מתעדכן לגרסתו ה-30: אלו החידשים שתמצאו בו

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.