Forbes Israel Logo

חוצפה ישראלית: החברה שתטיס מעל מטה פייסבוק את השלט "הגיע הזמן לעזוב את אינסטגרם"

חברת מובלי הישראלית מתכוננת לקרב מול פייסבוק. במסגרת קמפיין שיווקי רחב היקף שהשיקה היום החברה לאפליקציית שיתוף התמונות שלה, מזמינה מובלי את המשתמשים לעזוב את האפליקציה אינסטגרם מבית פייסבוק ולעבור להשתמש בה במקום. במסגרת הקמפיין תעניק מובלי 100 אלף דולר למשתמש שיעזוב את אינסטגרם לפחות ל-3 חודשים. "אנחנו יודעים שאנחנו יותר טובים מהם בכל פרמטר, זה הוכח עובדתית", אמר מנכ"ל החברה ומייסדה משה חוגג.

במסגרת הקמפיין החצוף תניף החברה שלט ענק בגודל 30 מ"ר באמצעות מטוס מעל מטה פייסבוק. בראיון לפורבס אמר חוגג כי הוא מוכן להילחם ברשת החברתית, אולם הוא לא מאמין שהדברים יגיעו לכך. לדבריו, קיימת אפשרות שבעקבות השקת הקמפיין פייסבוק תנתק את חברת מובלי ממשקי הפיתוח שלה, אולם הוא אינו חושש מכך. "פייסבוק היא לא מונופול והיא לא יכולה להתנהג בצורה מונופולית. אנחנו לא מצפים שהיא תפתח מלחמה, אך אם זה אכן יקרה, גם לפייסבוק יש יריבים ואני בטוח שהם ישמחו לקחת צד בעניין". 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לפני כשבועיים השיקה חברת מובלי גירסה חדשה של האפליקציה. לטענת חוגג, הקמפיין השיווקי שנקרא My Last Instagram הוא המהלך השיווקי הראשון של החברה. "עד היום גייסנו 28.5 מיליון דולר ועכשיו אנחנו מנצלים לראשונה את הכסף להשקת קמפיין שיווקי", אמר חוגג והוסיף כי הקמפיין הנוכחי הוא רק יריית הפתיחה וכי המהלך השיווקי של החברה יימשך כשישה חודשים. 

הקמפיין של מובלי | מתוך: mylastinstagram.com

נכון להיום אפליקציית מובלי מתקרבת ל-6 מיליון משתמשים, רובם בארה"ב. לדברי חוגג, לאפליקציה הועלו עד עתה כמיליארד תמונות וקבצי וידאו. 

חוגג התייחס גם לאפשרות שהחברה תונפק בקרוב בוול סטריט ואמר: "מובלי קיבלה עד היום מספר הצעות רכישה שנענו בסירוב, כרגע נשקלות 2 אופציות רציניות, אחת מהן היא האופציה הציבורית". 

משה חוגג, מנכ"ל ומייסד מובלי | צילום: יח"צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.