Forbes Israel Logo

חזרו לחיים: השירותים המקוונים של ממשל זמין תוקנו – אז איפה הקלפי שלכם?

אתר האינטרנט של ועדת הבחירות המרכזית המספק מידע שימושי לבוחר קרס הבוקר בשל התנועה הכבדה ברשת למספר שעות. האתר מספק נתונים על מיקום הקלפיות ברחבי הארץ, מידע על נגישות לבעלי מוגבלויות הסבר על ההודעה לבוחר ותשובות לשאלות נפוצות בנושא הבחירות. 

צילום: מרק ישראל סלם

אין זו הפעם הראשונה שהשירותים שמציע ממשל זמין נתקלים בבעיות: גם בבחירות הקודמות קרס האתר למספר שעות ביום הבחירות. אלו אשר ניסו הבוקר לברר את מיקום הקלפי הקרוב לביתם בעזרת שירות איתור הקלפי של משרד פנים, הופנו לאתר ועדת הבחירות המרכזית ונתקלו בהודעת שגיאה – עד כה לא טופלה הבעיה. 

השנה השיקו בממשל זמין גם אפליקציה הנקראת "בחירון" בה יכל הציבור להתעדכן במידע על המפלגות השונות, מועמדיהן והמצע של המפלגה. היום, יום הבחירות הייתה אמורה האפליקציה להציג נתונים בזמן אמת על אחוזי ההצבעה ולאתר עבור הבוחרים את מיקום הקלפי הקרוב. אך נכון לעכשיו, מושג זמן האמת לא ממש מדויק בלשון המעטה והנתונים המוצגים באפליקציה אינם מעודכנים. נכון לשעות הבוקר אחוזי ההצבעה שנרשמים הם הגבוהים ביותר מאז בחירות 1999, אך באפליקציית "הבחירון" שיעור ההצבעה עומד עדיין רק על 8%. 

כעת לאחר מספר שעות שבהן לא עבד שירות איתור הקלפיות, חזרו השירותים המקוונים לפעולה וניתן לברר את מיקומו של הקלפי הקרוב ביותר לביתכם בקישור הבא:

שירות איתור קלפי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.