חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

חילופי הנהלה בשיכון ובינוי: עופר קוטלר עוזב את כיסא המנכ"ל לאחר שבע וחצי שנים

עופר קוטלר המכהן כמנכ"ל שיכון ובינוי בשבע וחצי השנים האחרונות הודיע כי יעזוב את תפקידו בעוד כחודשיים. דירקטוריון החברה החליט כי ירון קריסי (50) יחליפו בתפקיד. קריסי, מכהן בשש השנים האחרונות כמנכ"ל סולל בונה (חברת בת של שיכון ובינוי). הוא מוסמך בהנדסה אזרחית מהטכניון ובעל כ-25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, ביצוע וייזום בתחומי התשתיות, הקבלנות והנדל"ן.

משה לחמני, יו"ר דירקטוריון שיכון ובינוי, הודה לקוטלר על התרומה הרבה לחברה. "הדירקטוריון וצוות ההנהלה ימשיכו להצעיד את החברה בדרכה למימוש מוצלח של יעדיה האסטרטגיים. אני מברך את ירון קריסי עם מינויו למנכ"ל החברה. בתפקידו האחרון כמנכ"ל סולל בונה, ירון הוכיח יכולות גבוהות של ניהול ומנהיגות של פעילות מגוונת בתחומי התשתיות והקבלנות. לירון ניסיון בינלאומי והצלחה בבנייה ותשתיות וביישום מהלכים עסקיים ואסטרטגיים".


מימין לשמאל: המנכ"ל הנכנס, ירון קריסי, יו"ר שיכון ובינוי, משה לחמני והמנכ"ל היוצא, עופר קוטלר | צילומים: סיוון פרג', רמי זרנזר

המנכ"ל היוצא, קוטלר הוסיף: "הייתה לי את הזכות לשמש כמנכ"ל באחת החברות הכי צומחות ומעניינות בתחומה. בזכות מנהלים ועובדים מוכשרים בצורה יוצאת דופן, ובגיבוי מלא של בעלת השליטה והדירקטוריון, הצלחנו להפוך את שיכון ובינוי לחברה גלובלית אמיתית כשהיקף פעילותה הגלובלית מהווה כ-50% מסך פעילותה, לעומת כ-40% בעת כניסתי לתפקיד".

תחת ניהולו של קוטלר רשמה שיכון ובינוי רווח נקי של 457 מיליון שקל ב-2014 ועליה של כ-50% במחזור הפעילות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן