Forbes Israel Logo

חילופי תפקידים בפרטנר: המנכ"ל חיים רומנו פורש מתפקידו לאחר 3.5 שנים

חברת התקשורת פרטנר הודיעה לפני שעה קלה על חילופי משמרות בהנהלת החברה: על פי הודעה מיוחדת שפרסמה, דירקטוריון החברה נענה לבקשתו של המנכ"ל המכהן חיים רומנו לסיים את תפקידו. את רומנו יחליף המשנה הנוכחי למנכ"ל, איציק בנבנישתי, אשר יכנס למשרדו החדש בתחילת חודש יולי.

חיים רומנו היה אחד מ"דור המייסדים" של פרטנר, וכיהן בה בשורה ארוכה של תפקידים. מחוץ לחברה הוא הספיק לכהן גם כמנכ"ל חברת אל עד, ולפני כשלוש וחצי שנים שב לפרטנר – לתפקיד מנכ"ל החברה.

פורש לאחר 3.5 שנים. רומנו | צילום: סיוון פרג'

"דירקטוריון החברה ועובדיה התברכו במנהל מקצועי מהמעלה הראשונה, בעל יכולת להוביל מהלכים אסטרטגיים תוך הקפדה על מצוינות בביצוע. כל זאת במסירות, בנחישות ובאנושיות", אמר בתגובה יו"ר דירקטוריון החברה, אדם צ'זנוף. "במהלך שנות ניהולו של חיים רומנו החברה התאימה את מבנה ההוצאות שלה לתחרות הגוברת בסביבתה העסקית. התייעלות תפעולית משמעותית הושגה במקביל להקטנה נכרת בחוב נטו של החברה", המשיך.

רומנו עצמו הסתפק בהצהרה קצרה, ואמר כי "משימות רבות ניצבו בפניי עם כניסתי לתפקיד מנכ"ל החברה ואני שבע רצון שהצלחנו בעזרת עובדים והנהלה מסורה לעמוד בהם". את רומנו יחליף בתפקידו, כאמור, המשנה נוכחי למנכ"ל איציק בנבנישתי, אשר הצטרף להנהלת החברה בחודש נובמבר האחרון. בעבר כיהן בנבנישתי במשך 7 שנים כמנכ"ל חברת בזק בינלאומי, כדירקטור בחברת HP וכמנכ"ל חברת CMS. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.