חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

חיפוש ריחות ואי המטמון: כל המתיחות של גוגל ל-1 באפריל

אחד באפריל הוא אחד מהימים המסוכנים ביותר ברחבי העולם, במהלכו רבים נופלים "קורבנות" למתיחות כאלה ואחרות. לצד המשתמשים הדואגים לעבוד על חבריהם, בשנים האחרונות אתרי הטכנולוגיה ברחבי העולם תורמים את חלקם ליום המבדח, ודואגים לעבוד על כזבים איכותיים במיוחד, שעלולים להשאיר אתכם פעורי פה.

אחת מהחברות שמשקיעה הרבה מאוד אנרגיה במגוון רחב של מתיחות, היא לא אחרת מאשרגוגל. מאז שהציגה את שירות ג'ימייל באחד באפריל 2004, מה שהתברר לא רק כמציאות, אלא כזאת שהצליחה להשתלט על חיינו במהלך השנים האחרונות, בכל שנה אנו מצפים בקוצר רוח לראות מה החברה מתכננת עבורנו, והאם חלק מההמצאות שלה עתידות להפוך למציאות.

על מנת שלא תפלו קורבן להלצותיה השונות של החברה, אספנו עבורכם את כל מתיחות גוגל לשנת 2013 שהצלחנו למצוא ברחבי הרשת. חלקן טובות יותר, חלקן פחות – אך אין ספק שהשאלה המעניינת ביותר היא האם יש סיכוי שחלק מהאלמנטים הללו יהפכו למציאות, או ישארו בגדר בדיחה טובה במיוחד. לשיפוטכם.

להתראות יוטיוב

אחד מהאתרים הראשונים שהצליח לערער את הרשת במהלך השעות האחרונות, הוא אתר יוטיוב שיצא בסרטון רשמי בו מסביר כי המטרה העיקרית של האתר הייתה לבחור את סרטון הוידאו הטוב ביותר בעולם, כאשר זה יוכרז בשנת 2023. לבינתיים, האתר יפסיק לקבל פניות חדשות ויוסר לחלוטין מהרשת, כך שלא תוכלו "להגיש" עוד סרטונים.

הזוכה, במידה ותהיתם, יקבל את הפרס המקורי אותו פרסמה החברה כשפתחה את השירות בשנת 2005 – נגן MP3 עם קליפס לחגורה, ותלוש משכורת בסך 500 דולרים. בסרטון תוכלו למצוא דמויות מוכרות יותר ופחות מהאתר, כגון צ'רלי "נושך האצבעות" ודויד "מסומם אחר טיפול שיניים", כך שאנו ממליצים בחום על צפייה בסרטון. כמובן שעל מנת למנוע בהלה אמיתית אצל הגולשים, הוסיפה החברה הבהרה כי מדובר במתיחת אחד באפריל בתיאור הסרטון, כך שאין לכם ממה לחשוש.

 

Google Nose

 

שירות Google Nose BETA מציע למשתמשים אפשרות לחפש עבור ריחות מוכרים באמצעות מכשיר הסמארטפון או הטאבלט שלהם, וכך לזהות את האובייקטים העומדים מולם. בסרטון, מסביר ג'ון וולי, מנהל המוצר של Google Nose, כי לאחר שהבין כי הכלבה שלו מגלה את העולם באמצעות ריח, רצה להביא אלמנט זה אל המשתמשים.

Gmail Blue

המתיחה השניה שמציעה החברה, היא Gmail Blue. בסרטון המשעשע מוסבר כי החברה הקדישה את שש השנים האחרונות על מנת לצבוע את חווית האימייל שלכם, והתוצאה היא שכעת ג'ימייל כולו מוצע לכם בגוונים של כחול.

במה שנראה כבדיחה עוקצנית כלפי החלטות עיצוביות הנוגעות אך ורק לצבע, מסבירה הקבוצה העומדת מאחורי הפרוייקט כי לאחר צבעים רבים הגיעו למסקנה שכחול הוא הצבע האידיאלי, וכעת הכפתורים, הטקסט ואפילו אנשי הקשר שלכם יופיעו כולם בכחול. כפי שמנהל הפרוייקט, ריצ'ארד פארגו, מסביר זאת בסרטון: זה ג'ימייל, רק כחול יותר.

Treasure Mode

תוספת נוספת אותה מציגה גוגל, היא אפשרות Treasure Mode בשירות המפות שלה. בסרטון, מוסבר כי הפיראט וויליאם "קפטן" קיד הטמין אוצר אבוד במקום לא נודע, ולאחר שצוות גוגל הצליח למצוא אותן לפני כשנה, כעת מבקש את עזרת הציבור על מנת לפענח את הרמזים ולמצוא את האוצר המדובר. בעוד שאנו לא ממליצים על ביצוע הצעדים המסוכנים המוצגים בסרטון, בשורה התחתונה מדובר על תצוגה נוספת הזמינה לשירות המפות שלה, בסגנון עתיק וישן.

Google Fiber Poles

שירות נוסף אותו מציגה גוגל הוא Google Fiber Poles, המאפשר למשתמשים להתחבר אל אינטרנט מהיר במיוחד באמצעות עמודי האינטרנט אותם החברה מקימה ברחבי ארצות הברית. באמצעות "הטכנולוגיה" החדשה, יוכלו המשתמשים להתחבר ישירות אל העמודים המדוברים, ובתמורה לקבל אינטרנט מהיר במיוחד, ישירות מהעמוד לידו הם עומדים.

גוגל פלוס רגשות

גם הרשת החברתית, גוגל פלוס, לא יצאה ללא מתיחה משלה, ומשתמשי השירות יכולים לפענח את הרגשות של חבריהם המצולמים בתמונות שלהם. כל מה שעליהם לעשות הוא לפתוח את תצוגת התמונה הספציפית לה ירצו להוסיף "רגשות", ללחוץ על כפתור הסמיילי בתפריט העליון ולראות כיצד הרשת החברתית מנסה לפענח את מצב הרוח של המצולמים בעצמה, ומוסיפה להם את האייקון הדרוש. 

שירותים נוספים שזכו לצ'ופרים כאלה ואחרים הם משתמשי גוגל אנליטיקס, כאשר חלקם יוכלו למצוא אורחים מעניינים במיוחד באתריהם – שהגיעו ישירות מחדר השליטה של תחנת החלל הבינלאומית ומשתמשי מפות גוגל באוסטרליה יוכלו לשדרג את הבית שלהם באמצעות הוספת אלמנטים עיצוביים כגון תמונות הצבועות על קיר הבית, מזרקה משודרגת בחצר או אפילו קנגורו בחצר הבית.

עוד מאותו התחום:

כך תורידו אפליקציות מה-Play Store ללא תלות במכשיר או במדינה

מסמך חדש חושף את רמת ה-SAR של הגלקסי S4; מנצח את מתחריו

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן